NT Community Wikia
Advertisement
Toprak Çetin karakteri Unqale tarafından oynanmaktadır.

Toprak Çetin

Genel Bilgiler

Toprak Çetin, Los Santos Police Department'ında Memur 1 rütbesinde görev yapmaktadır. Rozet NO #444

Öz Geçmiş

Toprak Çetin 1999 yılında İzmir'de doğdu. Doğduğundan itibaren ailenin neşe kaynağı olmuştu, hem abisi hem de anne ve babası için çok kıymetliydi. Abisiyle arası abi-kardeşten çok arkadaş gibi olduğundan büyürken hiç yalnızlık çekmedi bir de köpekleri Gofret vardı tabii. Annesi doktor babası ise avukattı işleri dolayısıyla gerekli özeni çocuklarına gösteremiyorlardı. Toprağı bu yaşına kadar abisi yetiştirmişti, abisinin polis olmasından ötürü disiplinli bir şekilde yetişmiş, derslerinde başarılı bir çocuk olmuştu. Fakat arkadaş ilişkilerinde her zaman sınırlayıcı olmayı seçmişti onun için az ve öz arkadaşları olmalıydı. Toprak bu verimli ve efektif çalışmasıyla iyi bir liseye girmişti. Liseden mezun olduğunda ne yapacağına karar verememiş bu durum onun yaşantısını sekteye uğratmıştı. Ailecek yemek yedikleri sayılı günlerden birinde abisinin ciddileştiğini farketti ve konuşmasını dikkatle dinledi. Abisi onlara yurtdışında polis olarak çalışmak için bir fırsat yakaladığını ve bunu reddetmek istemediği söyledi. Toprak bu duruma içten içe çok üzülmüştü eğer abisi giderse evde yalnız başına kalmayıp en yakın dostunu da kaybedecekti. Bu konu üzerinde iyice düşündükten sonra polis akademisi sınavlarına girmeye karar verdi eğer abisiyle olması için bir şansı varsa bunu kaçıramazdı. Uzun çalışmaları sonucu polis akademisine girmeye hak kazandı. Bu sınavlara girdiğinden ailesine değil yalnızca abisine bahsetmişti. Bu konuyu ailesine de açması gerektiğinin farkında olan Toprak onları karşısına alıp konuştu ve abisiyle birlikte yurtdışında polis olmak istediğini söyledi. Ailesi bu duruma üzülse de onu reddedemeyecek olduklarından boyun eğerek kabul etti ve toprağın Santos'a gelme serüveni burada başlamış oldu.

Klasör Toprak

Meemsss..

Galeri

Klipler

Advertisement