NT Community Wikia
Advertisement
Sonny Max karakteri Koala tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Sonny Max, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Sonny Max 1997 yılında Alabama'da doğmuştur. Çocukluğundan bu yana ailesiyle arası hiç iyi olmamıştır. Küçüklüğünde onu çok ihmal eden ebeveynleri yüzünden ölümle birden fazla kez burun buruna gelmiştir. Annesinin esrarkeşliğinden ötürü bilincinin hiçbir zaman yerinde olmaması onun Sonny'yi defalarca kez dövmesine sebep olmuştur. Aile sevgisinden mahrum büyüyen Sonny geceleri eve gitmek yerine sokakta arkadaşlarıyla vakit geçirip dışarda kalmaya başlamıştı. Arkadaşları pek tekin kişiler değildi ve hâliyle Sonny kendini uyuşturucu batağının içinde buldu. Küçük yaştan itibaren uyuşturucu kullanmaya başlayan Sonny artık bu illete bağımlı hâle gelmişti. Hayatta hiçbir amacı olmayan Sonny kendine hep bir çıkış kapısı arasa da bir sonuca varamamıştı. Arkadaşlarıyla beraber yaşamaya başlayan Sonny, dostlarının karavanı ile kendini ekibiyle bir seyahatte buldu. Bir çok eyalet gezen Sonny ve arkadaşlarının yeni durağı Emmitsburg olmuştu. Araçlarını parketmişlerdi ve bir barda içki içmeye başlamışlardı. Sonny ihtiyacını gidermek için tuvalete yöneldi fakat geri döndüğünde arkadaşlarını bulamadı. Dışarı çıktığında karavanı uzaklaşırken gördü ve arkadaşlarını arasa da hiçbiri ona geri dönmedi. Emmitsburg'de çaresizce dolaşan Sonny bir kilise gördü ve yiyecek bulma ümidiyle kiliseye girdi. Papaz Arthurla tanıştı ve ondan yardım istedi. Gencin bu hâline üzülen Arthur Kingswell ona yardımcı olacağını söyledi ve tanıdığı bir mezarlıkta iş buldu. Emmitsburg'de yaşamaya ve çalışmaya başlayan Sonny kendi ayakları üzerinde durabilmeye başlamıştı ve papaza minnetkardı. Aylar sonra papaz Arthur, Sonny'nin yanına ziyarete geldi ve onun durumunu yokladı. Ona Los Santos'a gideceğini ve orada bir kilisede görevine devam edeceğini söyledi. Sonny bu duruma üzüldü ve Arthur'a onunla gelip gelemeyeceğini sordu. Arthur telefon görüşmesi yapıp Hill Valley Kilisesi'nde Sonny'ye uygun bir iş olup olmadığını yokladı ve onay aldı. İkili artık Los Santos'a beraber gideceklerdi. Günler sonra Los Santos'ta motel dairesine yerleştiler ve Hill Valley Kilise'de mesleklerine devam ettiler. Trivia - Annesiyle babası kuzendir.

- Arthur Kingswell gizlice Sonny Max'i manipüle etmektedir..

Galeri

Advertisement