NT Community Wikia
Advertisement
Serhan Demirci karakteri raxjad tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Serhan Demirci, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Serhan 6 Temmuz 1996 tarihinde dünyaya gelmiştir. Kız kardeşi ile birlikte sevgi dolu fakat bir o kadar da rahat bir evde büyümüştür. Bu rahatlık eğitim öğretim hayatının kötü ilerlemesine sebep olmuştur. Ortaokul ve lise zamanlarında derslerine hiç önem vermemiş bu sebepten ötürü de üniversiteyi kazanamamıştır. Ailesi bu rahatlığın Serhan'a zarar verdiğini bu yaşlarda anlamış olacak ki baskılayarak çeşitli işlerde çalışmasını sağlamıştır. Garsonlukla işe başlayan Serhan bu işin kendisine uygun olmadığını anlamış ve ailesine haber vermeden gece kulüplerinde fedai olarak çalışmaya başlamıştır. Zengin çocuğu olarak nitelendirebileceğimiz çalıştığı süre boyunca tam anlamıyla hayatı öğrenmiş her cinste insan tanımıştır. Çok lüks bir gece kulübü olmamasından kaynaklı sıkıntılı tiplerin saldırılarına çok kez maruz kalmış , yumruk yiye yiye yumruk atmayı öğrenmiştir. Ailesinin bu durumu öğrenmesi sonucu ailesiyle tartışmış ve evden ayrılmıştır. Bir süre çalıştığı gece kulübünde kalan Serhan işvereninin kendisine aldığı tavırdan rahatsız olmuş ve işinden ayrılmıştır. Bir gece kuzeni Tarhan'ı arayıp sabaha kadar dertleştikten sonra Tarhan Serhan'ı Los Santos'a yeni bir düzen kurmak için davet etmiştir. Farklı bir çaresi olmayan Serhan son kez eve gidip bavulunu toplayıp havaalanının yolunu tutmuştur.

Galeri

Advertisement