NT Community Wikia
Advertisement
Scarlett Domino karakteri Mrs Banditodori tarafından oynanmaktadır.

Scarlett Domino

Genel Bilgiler

Scarlett Domino, Pillbox Medical Center'da görev yapmaktadır. Telsiz Kodu #707

Öz Geçmiş

Scarlett Domino 4 Aralık 1994 Danimarka doğumludur. Çocukluğundan beri silahlara ve askerlere ilgisi çok büyüktür. Scarlett çocukluğundan beri asker olmak için uğraşır kendini hem psikolojik hemde fiziksel olarak hazırlamıştır.Fakat bu hayaline ailesi karşı çıkmıştır.Bu engeli aşmak için Scarlett çareyi ailesinden gizli gizli çalışarak sürdürmüştür.Scarlett 18 yaşına gelene kadar bir çok sorunla karşılaşmıştır kaçırılma,darp,taciz,zorbalık bunlardan dolayı Scarlett'ın psikolojisi bozulmuştur git gide içine kapanmaya başlayan Scarlett kimseyle konuşmamaya ve kendini gizlemeye karar verir yalnız kaldığı süre boyunca hem ailesini hemde çevresindekileri kaybetmiştir.okuduğu okulda bir grup erkek tarafından zorla uyuşturucuya başlatılır Scarlett bunun üstesinden gelmeyi dener fakat 4 ay boyunca bir yol bulamaz en sonunda intihara kalkışıp haplarla intihar etmeyi dener.Gözlerini hastanede açar hem yaşamayı başarıp hemde onlardan kurtulmuştur.Kendine geldiğinde onu bulamayacakları yerlere kaçmayı dener.Fakat gidebileceği ailesi ona destek vermek yerine ona inanmayıp durumu dikkate almazlar Scarlett artık kendini önemsiz biri olarak görmeye başlar fakat bir yandan hala olmak istediği yere ulaşamamıştır hayatında tek anlamı o kalmıştır ve buna ulaşmak için elinden geleni yapmıştır.17 yaşında kendini azda olsa düzeltmeyi başabilmiş ve sınava daha iyi bir biçimde girmeye çalışıyordu hala ailesinden yeterli desteği alamayan Scarlett artık ailesinden gizlemek yerine tüm gerçekleri ailesine söyler ve olacakları merak eder.Ailesine her şeyi anlattıktan sonra ailesi Biz evimizde asker bir kız istemiyoruz diyerek onu evden atarlar.Artık Scarlett'ın gerçektende bir ailesi yoktur.Aradan 1 yıl geçer ve Scarlett'ın sınav zamanı gelmiştir.Sınav alanına geldip sırasını beklemiştir sınav anında gözetmenlerin onu dikkate almamıştır.Sınavda torpil ve rüşvetin olduğunu anlayıp oradan üzgün bir biçimde ayrılmıştır bunca emeğinin boşa gittiğini düşünen Scarlett.Bu ülkede yaşamaya devam etmek istemez. Scarlett artık bu ülkeden ayrılmak için çalışmaya başlar yeterli parayı ancak 22 yaşında tamamlar 22 yaşına gelene kadar ne ailesi nede eski arkadaşları ile konuşmuştur.Gideceği güne yakın bir sürede ailesi ile bir daha konuşmaya karar verir,belki fikirleri değişmiştir ve sakinleşmişlerdir düşüncesi ile yola koyulur. fakat ailesi onu evine dahi almayı kabul etmez.Scarlett gideceği geceyi bekler artık Amerika!da yaşayacaktır çoğu kişiden uzak.Scarlett Amerika'ya geldikten sonra kendine bir ev arayışına başlar ve yolu onun için ilk başlarda mükemmel olucak fakat sonradan berbat bir hikayeye döner.Scarlett geldiği şehirde üniversite sınavlarına hazırlanır ardından Yale University'yi kazanır Tıp fakültesinden dereceli bir şekilde mezun olur ve direkt olarak üniversite hastanesinde doktor olup iyi bir rütbeye yerleşir fakat eskiden süregelen psikolojik sıkıntılarını daha fazla gizleyemez ve bunalıma girer intihar etmeye meyilli olsada intihar etme düşüncesini kafasında yok etmiştir çareyi yeniden şehir değiştirmekte bulan Scarlett doktorluk görevinden istifa eder ve yaşadığı şehiri terk eder.Geldiği şehir artık onun son umududur ve burada mutlu olmak için çabalayağından hiç şüphesi yoktur.

Galeri

Advertisement