NT Community Wikia
Advertisement

San Andreas State Police, Los Santos Polis Departmanı ve Blaine County Sheriff Office ile birlikte şehrin güvenliğini sağlayan kolluk kuvvetidir. Birlikte yasanın yerine getirilmesini ve uygulanmasını sağlarlar.

Çoğu insan tarafından "Şehrin En İyi Departmanı" olarak bahsedilmektedir.

Komuta Zinciri

  • Departman yönetimi Chief of Police Savaş Haznedar sağlar.
    • Diğer rütbeler sırasıyla: Captain, Lieutenant, Senior Sergeant, Sergeant, Corporal, Senior Trooper, Trooper III, Trooper II, Trooper I, Solo Cadet ve Cadet şeklinde devam eder.
  • Trooper memurlarının rozet numarası 2 ile başlar (2xx şeklinde).

Rütbeler

Rütbe Nişan Notlar

Chief of Police
ChiefOfPolice.png
Departmanı yönetir

Assistant Chief
ACoP.png
Departmanı yönetir

Captain
Çeşitli bürolardan ve polis departmanının bölümlerinden oluşan belirli bir ofisin faaliyetlerini yönlendirir. Departman yönetiminde büyük rol oynamaktadır. High Command olarak görev dağılımının yapılmasını sağlar.

Lieutenant
Üst rütbelerinden gelen emirleri uygular ve uygulatır. Kıdemli Çavuş ve Çavuşlardan aldığı raporlar doğrultusunda sahanın düzenini sağlamakla yükümlüdür.

Senior Sergeant
Cavus2.png
Üst rütbelerinden gelen emirleri uygular ve uygulatır. Çavuşlardan aldığı raporlar doğrultusunda sahanın düzenini sağlamakla yükümlüdür.

Sergeant
Görevlendirilen personele gerekli görevlerini yerine getirmeleri için talimat verir. Çavuşun temel görevi saha denetimidir, ancak idari ve özel görevleri de mevcuttur.

Corporal
Sahada edindiği bilgileri alt rütbelerine aktarır. Genel olarak FTO'ların yaptığı eğitimlerin denetimiyle görevlendirilmişlerdir.

Senior Trooper
Sahada edindiği bilgileri alt rütbelerine aktarır. Genel olarak eğitimlerle yükümlüdür. FTO programına dahil olabilirler. Trooper şikayetleri ile ilgilenirler.

Trooper III
Kendini belirli operasyonlarda ve görevlerde kanıtlamış ve deneyimli polis denebilecek düzeye yaklaşan rütbedir.Trooper I-II rütbesinden çok bir farkı yoktur sadece daha deneyimli denilebilecek trooperdır.

Trooper II SASP kariyerindeki ikinci basamaktır.Taktikler,ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.

Trooper I SASP kariyerindeki ilk basamaktır.Taktikler,ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.

Solo Cadet Departman içerisinde staj görürler, öğrenmekle yükümlüdürler. Deneyimli stajyerlerdir. Tekli devriye atabilirler.

Cadet Departman içerisinde staj görürler, öğrenmekle yükümlüdürler.

Sertifikalar

Sertifika Rozet Rütbe Gereksinimi Not
K9 K9cer.webp Trooper I Yüksek eğitimli polis köpeklerine ortaklık yapmayı sağlar.
Uçuş Eğitimi Sertifikası Ucuscer.webp Trooper I Departman İhtiyacı durumlarında helikopter pilotluğu yapmasına izin verir.
Saha Eğitim Görevlisi (FTO) Segcer.webp Snr. Trooper Akademi personellerinin eğitimlerini ve durumlarını değerlendirir.
DOC Doccer.webp Trooper I Yargı Tarafından hükümlü kişilerin hapis durumlarını denetlemeyi sağlar.
Motorlu Polis Birimi Mpbcer.webp Trooper I Envanterde Kayıtlı olan iki veya üç tekerli kara araçlarını sürmeyi sağlar.
HSU HSUDemon.png Trooper I Los Santos şehrinde bulunan import ve özel üretim araçlarla aynı zamanda şehrin belli noktalarında trafik denetlemesi yaparak vatandaşlarla ilgilenen birimdir. HSU yüksek hız birimi olarak bilinir ve patrol araçlarının yanında özel polis araçlarını kullanan ve departmana yardımcı olan birimdir.

San Andreas State Police Üyeleri

San Andreas State Police Galeri'

Departman Araçları

Advertisement