NT Community Wikia
Advertisement
Randy Killa karakteri PatoxD tarafından oynanmaktadır.

Özgeçmiş

Genel Bilgiler

Randy Killa İngiltere'nin Londra şehirinde 2000 yılının mart ayında, 3.5kg-35cm olarak dünyaya adım atmış ,mavi gözlü minnak bir bebek olan randy ailesi tarafından üstüne çok düşülen, zengin bir ailenin tek çocuğu olarak dünyaya gözlerini açmıştır. Babası ulusal bir kargo şirkettinde müdürken, anneside dünya çapında bilinen hızlı arabalar üreten bir şirkette tasarımcıydı. Bebekliğini Westminster kent'inde geçirmeye başlıyan randy annesini çok severdi bu yüzden annesi Randy'nin üzerine çok düşerdi, bu nedenle Randy'i bir bebek gibi değilde birey gibi eğitirdi. Randy'nin annesi tam bir araba düşgünüydü bu yüzden randy'nin bebekliğindeki oyuncaklarının çoğu arabalardan ibaretti.Randy arabaları ne kadar çok sevsede , bebek oyuncaklar ile oynamaya bayılırdı.Bu yüzden diğer insanlar tarafından çoğu zaman garipsenirdi.Zeki bir çocuk olan randy cesur ve özgüvenli bir yapıya sahipti. ailesine karşı saygılı bir çocuk olarak yetişiyordu.Babası ise randy'e bir arkadaş,kanka gibi davranırdı.Randy ortalama 4 yaşlarına geldiğinde büyükbabası ile tanışmış,onu çok sevmiş bir daha geri gitmemesi için elinden geleni yapmıştı ve büyük babasının ailesi ile kalmasına ikna etmişti.Büyükbabası tam bir futbol hayranıdır, manchester united aşığı olan büyükbabası Randy'e de futbolu yavaş yavaş aşılamaya başlar,Randy'e MU formaları alır, Top alır beraber oynarlardı bu yüzden Randy'nin kanına bir futbol mangasıda dahil olmuştur. Randy ilk okula başladığında yüksek notlar alarak ailesinin ve öğretmenlerinin gözüne girmeye başlamış başarılı bir öğrencidir,Bu yüzden şımarık yetişmeye devam etmiştir. Randy 10 yaşına geldiğinde; büyük babası Manchester united ws Manchester city futbol maçının olduğunu Randy'e söylemiş ve beraber gideceklerini dile getirmiş,Randy mutluluktan havalara zıplamaya başlamış ve heyecana kapılmıştır.Randy ve büyük babası hazırlanıp stadyuma doğru giderlerken büyük babasının telefonu çalmış ; Randy'nin annesinin öldürüldüğünün haberini alarak büyük babası bi anda ağlamaya başlamış bunun üzerine Randy'e sarılmıştır.Randy olayları anlamaya çalışırken, büyükbabası hastaneye gitmemiz gerek diyerek hastanenin yolunu tutmuşlardır. hastaneye vardıklarında Randy babasının ağladığınıda görünce olayı yavaşça anlamaya başlar ve hüngür hüngür ağlar, Randy'nin babası yanına gelerek sarılır ve olayları anlatır bunun üzerine Randy bi anlık dona kalır ve konuşamaz.Randy tüm piskolojisini o anlık yitirmişdir. Bu olayların ardından Randy 2-3 haftadır kimse ile konuşmuyor ve evden dışarı çıkmıyormuş.Dededi bir gün Randy'i yanına çağırmış ve Randy dedesinin yanına yaklaşarak sarılmıştır. Kendine gelmeye başlıyan 10,5 yaşlarındaki Randy bir gün annesinin odasına girmiş ve etrafı kurcalamaya başlamıştır.Annesine ait araba fotoğrafları,araba senetleri,araba sistem dosyaları ve birde şifreli laptop bulan randy ne kadar uğraşsada bu şifreyi çözememiştir . tüm annesine ait eşyaları toplamış ve odasındaki sandığın içine yerleştirmiştir. Tüm bu olayların üzerine Randy Okulu bırakmış ve yapısal olarak değişmiştir, Randy artık fedakar,dürüst,açık sözlü,dışa dönük bir birey haline gelmiştir.Annesinin izinden gitmeye karar veren Randy 15 li yaşlarında Babasının lüks sportif arabasını çalmış ,internetten izlediği videolar sayesinde araba sürmeyi öğrenmeye başlamış.Babası durumu belli bir zaman sonra farkedip Randye neden bana söylemedin birlikte sürebiliriz deyince Randy çok mutlu olmuş ve kabul etmiştir.Bunun üzerine babası Randy'nin bu yolda daha çok gelişmesi için özel bir sürücü tutarak Randy'e eğitim vermesi konusunda üstüne düşmüş,Randy ise bunu seve seve yapmış iyi bir sürücü haline gelmeye başlamıştır. Randy'nin artık babası ve dedesi kalırken bu olayların üzerine babasıda alkole başlamış. sarhoş bir adam olarak hayatını devam ettirmekteymiş.Randy artık iyice olgun bir birey olup herşeyin farkındaymış,artık hayata sadece gerçeklik perdesi üzerine bakmaya başlıyan randy 18 lu yaşlarına geldiğinde odasında otururken evin deposuna inip eşyaları karıştırırken bi anda yıllar önce annesine ait olan i şifreli laptobu bulmuş,şifreyi çözmek için ne kadar uğraş versede yine çözememiş bunun üzerine bir hacker grubu ile anlaşıp şifreyi kırmak için anlaşır ama hacker grubu Randy'den güvenlerini kazanmak için illegal büyük bir yarışa girip kazanmasını ister.Yarış Japonya'nın Tokyo şehirinde gerçekleşecekmiş.Aradan bir kaç gün sonra Randy Tokyo'ya varmıştır. Hacker grubu ile buluşup yarış yerini, saatini ve yarışa gireceği arabayı almış.yarış günü gelene kadar randy araç ile antrenmanlar yapıp aracı söküp takmaya ayar yapmaya başlamış.Yarış günü gelmiş ve randy yarış yerine doğru ilerlemiş. Randy yarış yerine vardığında ortam mucize bir şekilde her tür arabalar ve modeller bulunuyormuş. Yarış saati gelmiş ve tüm arabalar sıralanmış, yarış başlamıştır. Randy 1. etabı 7, 2.etabı 5, 3.etabı ise son saniyede ghost driveri geçerek yarışı 1. olarak bitirmiştir. Ghost driver lakaplı şahıs Randy'nin üzerine yürüyerek darp etmeye çalışmıs ardından Randy sakince konuşabiliriz diyerek ghost driver'ı ikna etmiş ve konuşmaya başlamışlar. ghost drivera annesi için bunu yapması gerektiğini, annesinin öldürüldüğünü ve başından geçen tüm olayları anlatır, ghost driver bunun üzerine Randy'e sanki yıllardır bir kardeş gibi sarılarak ağlamaya başlar. Randy ghost driver lakaplı kişiyi çok sevmiş ve kendisi ile birlikte ingiltereye gelmesini istemiştir,Bunun üzerine birlikte İngiltereye dönmüşlerdir.Döndükleri gibi Randy ve ghostdriver ortak noktalarını bulmaya çalışmış ve muhteşem bir ikili olma yolunda ilerlemeye başlamışlardır. Aradan 2 hafta sonra Randy ve ghost driver birlikte otururken hackerlardan bi kargo alır,Randy kargoyu hızlıca açar ve annesinin laptobunu alır ve incelemeye başlar. Annesinin bir araba tasarımcısı olmadığını aslında NCS gizli servisinin bir ajanı olduğunu bu yüzden öldürüldüğünü anlar ve başından aşağı sular dökülür. Bu olayların üzerine Randy artık herşeyin farkına varmıştır. NCS servislerine ulaşmaya çalışsada ulaşamamıştır. Randy hayatını ghost driver ile sürdürmeye devam etmeye başlar, Ghost driver;gizli bir kişiliktir iyi araba kullanan ve aynı zamanda suikastçidir. Ghostdriver Randy'e silah kullanmayı öğretmeye başlar,randy ise hevesli olduğu için çabucak öğrenme yolunda ilerler. Randy'nin dedesi ghostdriver'dan ne kadar hoşnut olmasada torunu için buna katlanmaya devam eder. Bir gün Ghostdriver eve gelmemiş,Randy meraklanmıştır.Aradan uzun bi süre geçtikten sonra Randy evde otururken, bir postacı kapıyı çalar ve postayı Randy'e teslim eder. Randy postayı alır ve okumaya başlar. Merhaba,Randy Birden ortadan kaybolduğum için üzgünüm,kanser teşhisim konuldu ve seni üzmek istemiyorum.Bu yüzden senden,ailenden uzak kalmak istedim.Şuanda Amerika'dayım ameliyat olacağım, belkide bunları yazarken ölmüşümdür.Bana hep iyi bir dost oldun seni çok seviyorum GHOSTDRİVER LOS SANTOS/USA B kalbe üzülerek gözleri dolar,dedesi ve babasına doğru bakarak durumu izah edip Amerika'ya gideceğini söyler. Ertesi gün ilk uçak biletini alıp Amerika'ya giden Randy,ghostdriver'in öldüğünün, cenazesinin ise gömüldüğünün haberini alarak durmazcasına ağlamaya başlar. Ghostdriver'in mezarına gidip gül bırakarak, tanrıya dua edip onu bu mezarında asla bırakmayacağını söylüyerek o bölgeden uzaklaşır.Bunun üzerine Randy Londra'ya tekrar döner.Aradan bi zaman geçer,Randy dedesi ve babası ile bi konu üzerine tartışır.Bunun üzerine ortam gerilir ve Randy evi terk eder.Randy ömür boyu Los Santosa taşınmaya kararı verir. Los Santosda ghostdriver adını yaşatacağına ant biçen Randy her haftanın pazar günü ghostdriver'in mezarına gelerek dua eder ve gül bırakmaya devam eder.

Galeri

Advertisement