NT Community Wikia
Advertisement
Pia Losa karakteri Mystery tarafından oynanmaktadır.

Özgeçmiş

Genel Bilgiler

Pia losa 03.10.1998 de Kansas City Independence de dünya ya gelmiştir. Yıl 2008 de annesi ve babası boşanmıştır. Pia bi tık bu durumu kaldıramamıştır . 1 -2 yıl daha Independence de yaşamaya devam eden Pia annesinin işyeri dolayısıyla Amerika San Francisco Ya taşınmıştı ve ortaokulu ve liseyi bitirmişti. Pia babasından ayrı kaldığı için çok üzgündür çünkü Pia her zaman babası ile kalmayı istemiştir fakat annesi bu duruma izin vermemiştir. Pia ile annesi pek ilgilenmezdi bu yüzden Pia Nın gözü hep arkada kalmıştı aklı hep babasındaydı. İlgisiz bir anneye sahip olan Pia lise de en yakın arkadaşı Kevın ile çok fazla takılmaya başlamıştı bi tık sevgiyi çevresinde aramaya çalışıyordu fakat kevın pek düzgün işlerle uğraşmıyordu Pia yı yavaş yavaş sürüklüyordu. Bir gün Pia ile kevın araç çalmaya çalışırken Pia yakalandı bir kaç ay hapishanede kaldıktan sonra hapishaneden çıkan Pia kapıda kevın ile karşılaşır ve kavga etmeye başlarlar kevin şuçlu oldu için hep altan alır sonra kevin ile bir yere gider kevin Pia'ya sakinleşmesi için aracın torpidosundan ot çıkardır ve Pia ya verir. Otu içen Pia biraz da olsa sakinleşir Kevin Pia'yı evine bırakır bir süre sonra parası biten Pia kevin arar ve küçük işlere başlar motorla uyuşturucu kuryesi ve araç hırsızlığı yapan Pia bir gün çalıntı araçla market soyma sırasında kevı’nın vurulması sonucuyla kevın hayatını kaybeder ve Pia insanlardan uzaklaşmaya başlar bi kaç ay evden çıkmayan Pia evden eşyalarını toplar ve kevının evine gider orada kalmaya başlar.Bir gün Pianın telefonu çalar ve arayan bir zamanlar birlikte araç çalıp parçaladığı Ardaydı telefonu açıp konuşmaya başladı Arda durumları öğrenmiş ve destek olmak istediği için Piayı aramıştı. Pianın yanında bulunmak ve ona yardım etmek istiyordu fakat ona çok uzaktı Pia yı Los Santosa yanına çağırdı aslında Pia tek kalmıştı evi terk etmiş çevresinde kimsesi yoktu bu davet kulağına hoş geliyordu nede olsa buradan uzaklaşacaktı. kendisine iyi gelebileceğini düşünüyordu ve teklifini kabul ederek bir uçak bileti aldılar ve Pia bileti alarak Los Santosa doğru yola çıktı.

Galeri

Advertisement