NT Community Wikia
Advertisement
Necati Özbilen karakteri Efez tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Necati Özbilen, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Necati Özbilen 23/02/1998 , yılında Türkiye Mardinde dünyaya gelmiştir.Annesi ev hanımı babası öğretmendir. Küçük yaştan beri eğitim öğretimine çok önem vermesede bir şekilde okumuş ve eğitim öğretimini bitirmiştir. Bundan sonra devamlı iş aramaya başlamış fakat bir türlü istediğini bulamamıştır.Mardindeki bir kaç arkadaşı yurt dışına gitmiş ve Necati'ye yurt dışındaki imkanlardan bahsetmektedir.Ne kadar eğitime ağırlık vermesede içindeki okuma isteği hiçbir zaman bitmemiştir.24 yaşına gelen Necati artık ailesine yük olmamak için kendi hayatını kendi devam ettirmeye çalışmıştır. Fakat gerçekten de hayatın zorlukları onu çok yormuştur. Ailesinden her zaman olumsuz davranışlar alan Necati hiçbir zaman destek alamamıştır.En sonunda Türkiye deki ekonomiden ve hayatın zorluklarından dolayı pes edecektir. En baştan beri arkadaşlarının yurt dışı teklifi ona şimdi uygun gelmeye başlamıştır ve son kalan parası ile Los santosa bilet ve dil eğitimi alır.İlk gittiğinde yabancılık çeken Necati ırkçılığa maruz kalmıştır. Los santos da bir süre yaşayan Necati evlenmiş ve amerika da kalma iznini almıştır.Dili artık akışkan konuşabilmektedir. ondan sonra restaurant'da çalışmayı bırakan Necati hayatından memnundur fakat parası yoktur. 2. kez universite bitirmek için başvurur bir yandan da eşi ona maddi konuda, bu süreçte ona yardım etmiştir. Az olan paralarıyla yatırım yapmaktadır. Necati artık hayatta tecrübeli ve sakindir.sigara kullanımı yoğundur arada sırada alkol alır yakın arkadaşlarını kardeşi gibi görür intikam dışında onları satmaz ,onları ailesi gibi görür. 2. üniversite macerası pek iyi gitmemiştir. Tekrar eskiden çalıştığı restaurant'da işe başlamıştır. Bir süre sonra işinde iyi bir yere gelmiştir ve ev araba alabilecek duruma gelmiştir. Ama hep daha fazla para istediği için önüne çıkan illegal fırsatları her defasında değerlendirmiştir.Genelde boş zamanlarında araba kullanmak hobileri arasındadır.Genelde sakin ve çok konuşmayan birisidir.

Galeri

Advertisement