NT Community Wikia
Advertisement
Muzaffer Dinç karakteri BET10ZZ tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Muzaffer Dinç, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Muzaffer Dinç 12/10/1998 tarihinde.Tranzonda doğmuş ardından Elif Muzafferin daha iyi bir eytim görmesi için istambula gitmişler..Annesi Elif ev hanımı , babası Hüseyin ise sanayide bir tamircide ustadır.Ortaokul ve lise eğitimini İstambull’da tamamlar ve daha sonra babasının işi sebebiyle babasının memleketi olan Çorum’a taşınırlar.Çorum’a taşındıklarında Muzaffer ve ailesinin hayatı değişecekti fakat her şeyden habersiz bir şekilde Muzaffer liseyi bitirdikten sonra Çorum’a taşınırlar.Babası Çorumda Muzaffer’in amcası ile beraber ortak bir tamirci açar ve ekonomik durumları eskisine göre çok daha iyi ve daha rahat bir yaşam sürmeye başlarlar.Ama babası para kazandıkça kötü birine dönüşmeye başlar.Her ne kadar Muzaffer’e bir zararı olmasa da annesine hem fiziksel hem de sözlü bir şekilde şiddet uygulamaya başlar ve haliyle evi bir huzursuzluk bürür.Annesi Muzaffer’e bir şey demese de Muzaffer daha 16-17 yaşlarında bu durumları fark eder ve babasının nasıl bir adama dönüştüğüne gün gün şahit olur.O zamana kadar ailesi için bir şeyler yapan ve okuyup iyi bir konuma sahip olmak isteyen Muzaffer bu şartlar yüzünden genç yaşlarda çalışmaya başlar ve artık ailesi için değil sadece annesi için çalışır çabalar ve ona bakmaya çalışır.Muzaffer’in evindeki bu huzursuzluk yüzünden o mutluğu dışarıda insanları mutlu ettikçe bulur.İnsanlar iletişimi inanılmaz iyi olan ve herkese kendini sevdirebilen bir yapısı oluşmuştur.Çünkü insanları eğlendirerek kendisi de evdeki olumsuz olaylardan uzaklaşarak zaman zaman mutlu olur.İyi bir eğitim hayali olan Muzaffer bu hayaline maalesef ulaşamaz çünkü eğitim almak yerine çalışmak zorunda kalmıştır.İlk olarak çalıştığı zamanın karşılığı olarak aldığı yüklü miktardaki parayı annesine getirdikten sonra annesi Muzaffer’e pembe renginde bir şapka alır ve Muzaffer’in hayatından hiç bir zaman çıkmayacak bir hatıra hayatına girmiş olacaktır.Ne olursa olsun o pembe şapka Muzaffer’in kafasından hiçbir zaman çıkmayacaktır.Muzaffer’in babası yüzünden Muzaffer’de geri dönüşü olmayacak bir hasar ortaya çıkar.Babası’nın annesine yaptıkları yüzünden Muzaffer babası ne derse yapar,karşı koyamaz.Bu yüzden Muzaffer kimseye karşı koyamaz ve insanlara ‘’hayır’’diyemez bir hal alır.İnsanlar ne derse kabul eder ne isterlerse yapar.Bu saf ve temiz duyguları yüzünden daha 18-19 yaşlarında dolandırılmaya ve insanlar tarafından ‘’enayi,aptal’’gibi sıfatlar almak zorunda kalır.İnsanlarla iletişiminin çok iyi olması ve insanları eğlendirmesi sayesinde her ne kadar dışarıdan bakınca mutlu,eğlenceli,kafaya hiç bir şeyi takmayan biri gibi görünse de arkası görülmeyen bir buz dağı misali içinde inanılmaz melankolik bir kişilik bulunmaktadır.Muzaffer insanlara bu yüzünü göstermez çünkü insanların Muzaffer’i zayıf bir kişilik olarak görmesini istemez.Ama her ne kadar bu yüzünü göstermek istemese de saflık ve temizliği yüzünden çok defa zayıf bir kişilik durumuna düşmüş çok kez kandırılmıştır.Sadece alkol aldığında melankolik halini gizleyemez hale gelir.Bu yüzden Muzaffer alkol kullanmamaya çok dikkat eder ve çok nadir zamanlarda yanında güvendiği insanlar var iken alkol alır.Bir yandan bu zorluklar var iken çalışıp annesine de bakması gerekir.Zor da olsa Muzaffer çalışıp emeği ile annesine bakar.Bu geçen zaman içinde bir çok şehre gider ve gittiği şehirdeki insanlara bakıp onlar gibi konuşur bu yüzden ağzı ve şivesi biraz değişiktir.Tam bir yöreye ait olmayan bir Türkçe ile insanlarla iletişim kurar ve diğer insanlar gibi olmaya çalışır ama kendi benliği uzun sürede İstanbul’da yaşadığı için kendi başına iken gayet İstanbul beyefendisi edasında konuşur.Muzaffer ne yapıp ne edip aslında kendi benliğinde uzaklaşmak ister esasında.Babasının yaşattıkları yüzünden insanlara zaman zaman yalan söyler ama bu yalanlar insanları kandırmak için değil sadece kendini daha güçlü göstermek içindir.Ama bu yalanlar o kadar uçuk olur ki inandırmak biraz zordur.Akıp geçen giden vakitte elinden gelen her işi yapar fakat yetersiz kalır.Bu yüzden Muzaffer başka bir yere taşınmaya karar verir.Çalıştığı kadarıyla parasını biriktirebildiği kadarıyla o yere gitmeye karar verir.Oraya gittiğinde kısa bir sürede mekanik olarak işe başlar kısa bir süre orada kalır ama başına gelen bir kaç olaydan sonra Los Santos'a gitmeye karar verir.

Galeri

Advertisement