NT Community Wikia
Advertisement
Mira Haznedar karakteri Metanira tarafından oynanmaktadır.

Mira Haznedar

Genel Bilgiler

Mira Haznedar, San Andreas State Police bünyesinde Sergeant Trooper rütbesinde görev yapmaktadır. Rozet NO #222

Öz Geçmiş

Mira Kaya 20 mayıs 1997 tarihinde Ankara'da doğmuştur. Mira'nın Mira'dan 2 yaş küçük Ada adında bir kız kardeşi vardır. Mira henüz 8 yaşındayken doktorlar tarafından kardeşine kan kanseri teşhisi konur. Kardeşi kemoterapi tedavisine başladığı andan beri kardeşini hiçbir şekilde yalnız bırakmayan Mira ,ailesiyle birlikte hastanelere git gel yapa yapa hastanede çalışan hemşireler ve doktorlar Mira'nın ilgisini çekmeye başlar.Kardeşi kemoterapi tedavisi görürken bir yandan kardeşinin elini tutarken diğer yandan hemşirelerin yaptıkları işlemleri pür dikkat bir şekilde izleyen Mira küçük yaşta ileride hemşire olmayı kendine hedef haline getirir.Bir gün yine hastane çıkışı araçla seyir halindeyken bir oyuncakçıda gördüğü pembe doktor seti dikkatini çeker ve onu almak ister fakat seyir halinde oldukları için bunu dile getiremez. Eve geldiklerinde annesine bu durumdan bahseder ve annesi Mira'yı kırmayarak yarın sabah alıcaklarını söyler. Mira bunun heyecanıyla tüm gece boyunca uyuyamaz. Ertesi gün hastane dönüşünde bahsettiği oyuncağı annesine gösterir.Annesi hem Mira'ya hem Ada'ya bu oyuncağı alır. Eve vardıklarında ilaçların yan etkisinde olan Ada artık ayakta durucak ve Mira ile oyun oynayacak gücü kendinde bulamaz ve Mira'ya onunla oynamayacağını söyler. Mira Ada'ya o zaman sen benim ilk hastam ol der ve birlikte oyun oynamaya başlarlar. Mira oyuncak dahi olsa pembe steteskopu taktığında kendisini aynı hastanedeki hemşire ablaları gibi hisseder. Hastanede ne gördüyse bire bir oyuncaklarla onu yapmaya başlar ve bu sırada kardeşinin uyuya kaldığını görür. Mira kardeşinin elini tutar ve ona bakarak Seni ve senin gibi hasta olan insanları, çocukları iyileştireceğim, Söz der. Ada'nın kemoterapisi artık bir sonuç vermemeye başlar.Verdikleri ilaçlar hastalığının ilerlemesi artık durduramaz hale gelmiştir ve Kök hücre nakli yapılması gerekmektedir. Anne ve babası bu durumun farkındadır fakat Mira'nın hiçbir şeyden haberi yoktur. Fakat hiçbir şekilde uygun kök hücre bulunamamıştır ve 1,5 yıllık tedavi sürecinin sonunda Ada hayatını kaybetmiştir.Bu durum Mira'yı derinden etkilemiştir. Mira Ada'nın yokluğunu birazda olsun doldurabilmek için onun yatağında onun oyuncaklarıyla birlikte uyumaya başlamıştır. Her gece Ada yerine hayaller kurar ve Ada'ya verdiği sözü her gece yatmadan önce hatırlamak için pembe steteskopu baş ucundan ayırmamaya karar verir.Mira yaşadığı travma yüzünden ilkokul dönemini sorunlu bir şekilde geçirmiştir fakat ortaokul dönemine geçtikten sonra artık içerisinde bulunduğu bu duruma alışmış ve artık eskisi kadar canını yakmadığını farketmiştir. Şimdi sıra önce hayalini kurduğu şeyi gerçekleştirmek ve daha sonra kardeşine verdiği sözü yerine getirmeye gelmişti. Mira gece gündüz ders çalışmaya başlamıştır ve oldukça başarılı bir puanla güzel bir lise kazanmıştır.Mira lise hayatını oldukça sosyal ve eğlenceli bir şekilde geçirmiştir. Geçmişte yaşadığı travma yüzünden insanlara yardım etmekten çok hoşlanan Mira lise hayatı boyunca katılabileceği kadar sosyal etkinliklere katılıp, yardım derneklerine üye olmuştur.Lise'nin sonuna doğru yaklaşırken Mira ders çalışma sıklıklarını daha çok arttırmış ve kardeşine verdiği sözü tutabilmek için çok uğraşmıştır ve bu uğraşları sonucunda Ankara Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesini kazanmıştır. 8 yaşındayken kurduğu hayalden yaşadığı travmalara rağmen vazgeçmemiştir ve o küçük kızın hayalini gerçekleştirmiştir. Sırada ise kardeşine verdiği sözü tutmak vardır.Tıp Fakültesini 6 yılda bitiren Mira hem kardeşine verdiği sözü yerine getirebilmek için hemde artık kendi ayakları altında durmaya başlaması gerektiği için şehir hastanesinde çalışmaya başlar.

Bir gün hastanede öğle arasında yemekhanede yemek yerken, iş arkadaşları ile yurt dışında çalışmak hakkında konuşurlarken bu fikir Mira'nın aklına çok yatmıştır. Mira akşam eve döndüğünde derin bir araştırma yapar ve Los Santos dikkatini çeker. 1 yıldır kendine hiçbir vakit ayıramayan Mira yıllık iznini kullanarak Los Santos'a gitmek orada 2 hafta tatil yapmak ve nasıl bir yer olduğunu görmek için Los Santos'a uçak bileti alır ve ilk uçak ile Los Santos'a seyahat eder.Los Santos'ta geçirdiği güzel 2 haftanın sonucunda tekrardan Ankaraya dönen Mira kaldığı yerden işine devam ederken eskisi gibi burdaki işine odaklanamadığını her zaman kafasında bir soru işareti olduğunu fark eder. Arkadaşlarıyla konuştuğu yurt dışında çalışma fikri Mira'nın aklına yatmış ve bunu düşünmeden duramaz hale gelmiştir. Mira bu fikiri ailesiyle paylaşmak için annesini aramış ve ona bir yol göstermesini söylemiştir. Annesi bu fikirin mantıklı olmadığını ve şu an çalıştığı yerde devam etmesini, Los Santosta iş bulamayacağını söylemiştir. Bu fikrinden hiçbir zaman vazgeçmeyeceğini bilen Mira şansını denemek istediğini ve yurt dışında yaşamanın kendisine çok iyi geleceğini annesine söyleyip onu bu fikirin mantıklı gelmesi için ikna etmeye çalışmıştır.Mira'nın bu ısrarı ve inatçılığı yüzünden annesi ikna olmuş ve her şekilde Mira'nın yanında olacaklarını söylemiştir. Mira bu haberin heyecanı ve sevinci ile Los Santos'ta kalacak yer bakmaya karar verir ve derin bir araştırma yapmaya başlar. Uygun bir yer bulduktan ve ayarladıktan sonra ertesi gün çalıştığını hastaneye giderek iş arkadaşları ile vedalaşarak, her şeyin başladığı o yemekhane de son kez arkadaşları ile yemek yedikten sonra son bir kez hastalarını görerek işini bırakmıştır. Ailesi ile vedalaştıktan sonra son kez kardeşinin mezarına gitmiş her zamanki gibi onunla konuşup bir sonraki planını sanki Ada oradaymış gibi ona anlatmış ve kendi içini rahatlatarak oradan uzaklaşmıştır. Eve gidip bavulunu hazırlamaya başlayan Mira çocukluktan beri yatağının baş ucundan ayırmadığı pembe oyuncak steteskopu bavuluna koyup yanında almış ve havaalanına gitmek için yola çıkmıştır. Oraya vardıktan sonra uçağa binmeden önce son bir kez geriye bakmıştır. Bu onun Ada'dan ve Ada ile olan anılarından ikinci kez ayrılışıdır. Tamamen yeni bir hayat, yeni bir düzen kurmak için uçağına binmiştir ve Los Santos'a uçmuştur.

Los Santos'a geliş

Mira Los Santos'a temiz bir sayfa açmak ve eski hayatını geride bırakarak sadece mesleğine odaklanmak ve sevdiği işte güzel bir yere ulaşmak için gelmişti. Los Santos'a geldiği ilk gün kendine kalıcak bir motel odası kiraladıktan sonra, Viceroy Medical Services'a gidip biraz gezdikten sonra hastaneye başvurmuş ve bir süre bekledikten sonra başvurusu kabul edilmiş ve Viceroy Medical Services'a Profesör Doktor olarak atanmıştır.

Yeni Başlangıçlar

Viceroy Medical Services'da Profesör Doktor olarak görev yaptığı sırada bir gün hastane önünde insanlarla sohbet ederken Savaş Haznedar ile tanışmış ve bir süre konuştuktan sonra Savaş'a karşı bir hisler beslediğini farketmiş ve hislerinden Savaş'a bahsetmiştir. Savaş bu hislerin karşılıklı olduğunu belirttiğinde Mira için çok farklı bir dönem başlamıştır. Savaş ile Mira birbirlerine hissettikleri güven ve sevgiyle birlikte güzel yarınlara adım atarak nişanlanmışlardır.

Şarap ve Kan

Yağmurlu bir Los Santos gecesinde Mira'nın telefonu çaldı, arayan sevdiği meslektaşı Arkındı. Mira çok fazla bekletmeden telefonu açtı. Telefonu açtığında duyduğu ses her zamanki neşeli insandan farklı bir sesti. Mira bir şeyler olduğunu anlamış ama ne olduğu hakkında bir fikre sahip olamamıştı. Arkın Mira'ya10 dakika sonra sana bir konum atacağım orda bulunur musun? demiş, başka hiçbir şey demeden telefonu yüzüne kapatmıştı. Mira endişeyle beraber telefonuna gelecek konumu bekliyordu. 10 dakika Mira için 10 asır gibi gelmişti. Telefonuna konum geldiğini farkettiğinde Savaş ile beraber konuma gittiğinde Arkın'ı yüksek bir yerin kenarında durduğunu gördü. Mira ve Savaş'ın geldiğini gören Arkın onlara son kez bakıp veda cümlesi kurduktan sonra kendini yüksek bir yerden aşağıya bıraktı. Mira bunu gördüğünde elini tutmak için hamle yaptı fakat Arkın'ın bedeni elleri arasından kayıp gitti ve bedeninin yere düştüğünü gördü. Olay'ın şoku ile ne yapıcağını bilemeyen Mira aşağıya inip Arkın'ın bedenine yaklaştı ve hala nabızın attığını gördü ve durum daha kötüleşmeden Arkın'ı alıp hastaneye geçtiler. Hastaneye geçtikleri gibi ameliyat önlüğünü giyen Mira ameliyathaneye girip Arkın'ı hayata döndürmek için elinden geleni yaptı fakat Arkın hayata tutunamayıp ameliyathane masasında yaşamına son verdi. Bu Arkın'ın ikinci kez Mira'nın elinden kayıp gidişiydi. Mira uzun süre durumu idrak edemeyip yorulana kadar kalp masajı yapmaya devam etti fakat herhangi bir dönüş sağlayamadı. Arkın'ın ölü bedeninin yanına çökerek her geçen dakika boyunca solan bedenini izledi ve yere bir not düştüğünü farketti. Not'u açıp okuduğunda şöyle bir cümle ile karşılaştı. Kar yağdığında iki şey dikkat çeker, şarap ve kan. Ertesi gün Arkın'ı son yolculuğuna uğurlayıp şu sözler ile Arkın'a veda ettiler; Umarım gittiğin yerde kar yağdığında bolca şarap ve kan görürsün.

Bir Dönem

Uzun süre yoğun mesai saatlerinde çalışan Mira'nın rütbesi artmış, hastane için gösterdiği emekler, uğraşlar göz önünde bulundurularak Eymen Sancar tarafından Başhekim Yardımcısı yapılmıştır. Bir dönem Pillbox Hill Medical Center' da Başhekim Yardımcısı olarak görev yapmıştır.

Polisliğe Adım

Sahip olduğu rozet olan UC rozetini Mira için diğer rozetlere göre çok farklıydı ve her zaman bu rozeti taşımak, olay yerlerine yakın bulunmak Mira'da farklı bir heyecan yaratıyordu. Bir gün Savaş ile konuşup polis olmak istediğini, artık olaylara dışarıdan bakmayı değil, olayların tamamen içinde bulunmak istediğini Savaş'a söyledi. Uzun bir süre bu konu Savaş ve Mira'nın arasında gündemde döndü ve en son Mira bu konuda uzun bir süre düşündü ve bir çok kurşun yarasını gördüğünü bu durumlara alışık olduğunu fark etti ve çalıştığı hastanedeki konumunu bir kenara alarak polis olmaya karar verdi.

∞ 11.12.2021 ∞

❄️ Kar yağdığında iki şey dikkat çeker, şarap ve kan.

Akılda Kalan Sözler

  • Şefiiiimm...
  • Pis gangaster
  • Huhuu

PD'deki Önemli Gelişimler

Rütbe Terfi-Tenzil

Rütbe Nişan Not Tarih
Cadet x Cadet Terfi edildi. 07.02.2022
Solo Cadet x Solo Cadet Terfi edildi. 12.02.2022
Officer x Officer'a Terfi edildi. 24.02.2022
Senior Officer
SeniorOfficer.png
Senior Officer Terfi edildi. 28.03.2022
Corporal
Corporall.png
Corporal'a Terfi edildi. 26.05.2022
Sergeant
Sergeantt.png
Sergeant'a Terfi edildi. 20.06.2022

Art

Galeri

Advertisement