NT Community Wikia
Advertisement
Mark Martinez karakteri Denny Buniel tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Mark Martinez, San Andreas State Police bünyesinde Trooper III rütbesinde görev yapmaktadır. Rozet NO #286

Özgeçmiş

Mark Martinez, 1 Ekim 1989 Cumartesi günü California Amerika'da dünyaya gelmiştir. Mark çok varlıklı bir ailenin ikinci oğludur. Mark'ın babası Logan avukat annesi Emma ise bir hastanede hemşiredir. Mark okulunda çok başarılı fakat çok içine kapanık bir çocuktur. Mark'ın içine kapanık olmasının sebebi ise Mark'ın kekeme olmasıdır ve bu rahatsızlığından kaynaklı kendinden utanıyordur. Ayrıca Mark Martinez sınıf arkadaşları tarafından çok sevilmeyen bir çocuktur ve her aktivitede sınıf arkadaşları Mark'ı aralarından dışlamaktadır. Mark her cumartesi ve pazar günlerini babası ile dağ evinde geçirmektedir. Mark'ın en sevdiği günler babası ile dağ evinde zaman geçirdiği Cumartesi ve Pazar günleridir. Mark ve babası Logan her hafta dağ evinde tüfekler ve silahlar ile avlanmaya çıkarlar ve 4-5 saat boyunca avlanıp avladıkları hayvanların etleriylede mangal yaparlar ve bu durum onlar için bir vazgeçilmez bir aktivitedir. Bu iki gün Mark için bir tatil ve gerçek hayattan uzaklaşma günüdür. Mark sinirlendiğinde, tatil'e çıkamak istediğinde, kaçamak yapmak istediğinde yada son dönemlerde kendini çok baskı altında hissettiğinde kendini ansızın burada bulabilir. Mark diğer günlerde okulda çok çalıştığından dersleri ve ödevleri dışında çok ta vakit ayırabileceği bir şey yoktur. Mark çok küçük yaştan beri silah kullanmaktadır ve silah eğitimini babasından çok dikkatli ve profesyönel bir şekilde almıştır. Mark silahları çok sevdiğinden kaynaklı silah modasını çok takip etmektedir dedesinden hediye gelen küçük laptopunda her türden silah fotoğrafları ve onlar hakkında bilgiler yazmaktadır. Mark yine her salı günü olduğu gibi okuluna giderken okulun kapısındaki polis memurlarını görür ve polis memurlarının yanına gider. Mark utangaç biraz içine kapanık bir çocuk olduğundan kaynaklı memurlar ile konuşamaz ve sadece memurların yanında bekleyip memurları seyir eder. 3dk sonra okul zili çalar ve Mark okulun içine girip sınıfına gider. Ders beden eğitimidir ve Mark'ın en sevdiği ders beden eğitimidir, o günkü derste beden eğitimi öğretmeni dün okulun bahçesinde yaşanan kaçırılma olayından üstü kapalı bir şekilde bahseder ve bu tip olaylar sizin başınıza da gelebilir bu yüzden bu günkü dersimizde bu tip bir durumda nasıl kendimizi savunuruz size bunu öğreteceğim diye cümlesini tamamlar ve derse başlar. Mark okuldan çıkarken artık kapıda neden memurlar olduğunu anlamıştır ve memurlara utangaç bir şekilde selam vererek evine doğru gitmeye başlar. Mark okuldan 10 dk yürüme mesafesinde oturuyordur ve her gün evden okula okuldan eve yürümek zorundadır. Mark'ın evinin tam önünde Mark'ın arkasından bir kadın yaklaşır ve Mark'ın ağzını kapatıp eter dökülmüş bir mendil koklatır. Mark'ın abisi balkonda yemek yerken bu olayı görür ve hemen avukat olan babasını arar. Babasına durumu anlatır ve babası hızlı bir şekilde polise ihbar eder. bu olaydan iki gün sonra Mark'ın tutulduğu yerde Mark bir anda kapı tıklama sesi duyar, ne olduğunu anlamayan suçlu kadın kapıyı açar ve kapıda 3 polis aracı ve ona doğru bakan 6 polis memuru ile karşılaşır. Kadın kaçacak bir yerin olmadığını idrak edip teslim olur ve 1 polis memuru Mark'ın ellerini çözüp arabaya bindirir. Mark arabada polis memurunun o kapıdaki polis memuru olduğunu fark eder ve memura sorar siz bizim okulun kapısındaki memur bey değil misiniz ? memur kendini tanıtır ve sizin okuldaki bu kaçırılma olaylarına kendisinin baktığını söyler. Mark polislerden etkilenmiştir ve polisiye filmler izlemeye başlamıştır. Mark polisiye filimlere o kadar bağımlı olmuştur ki bazı cumartesi pazar günlerini atlayıp avlanmak yerine izlediği filimelre devam eder. Artık polislik Mark için bir hayat biçimi olmuştur ve bu meslek onun için sadece bir meslek değil aynı zamanda avlanmak gibi bir stres atma ve dinlenme yoludur. Mark polislik yapmadan bir hayat hayal edemez. Aradan 4-5 yıl geçer ve polis olma hayali ile yaşayan Mark artık büyümüş ve polis akademisine başvurmuştur. Polis akademisine kabul edilen Mark 2 yıl sonra polis akademisini 2.lik ile bitirmiştir. Mark Martinez artık sertifikalı bir polis memuru olmuştur. Mark California'dan başka bir şehre atanan Mark Martinez hedefine ulaşmış ve bu kariyerde ilerlemek için elinden gelen her şeyi yapacaktır.

Rütbe Terfi-Tenzil

Rütbe Nişan Not Tarih
Akademi X PD'ye girişi X
Officer I X Officer I'e Terfi edildi. X
Officer II X Officer II'ye Terfi edildi. 18.05.2022
Officer III
Officer.png
Officer III'e Terfi edildi. 27.06.2022

Galeri

Advertisement