NT Community Wikia
Advertisement

Los Santos Police Department, San Andreas, Los Santos şehrinin birincil kolluk kuvvetidir. Blaine County Sheriff Office ve San Andreas State Police ile birlikte şehrin güvenliğini sağlayan kolluk kuvvetidir. Yasaların yerine getirilmesini ve uygulanmasını sağlar.

Memurların üzerindeki rozetlerde yazdığı üzere, LSPD, Los Santos'un kurulmasından yaklaşık yüz yıl sonra, 1889'da kuruldu. Büyük bir polis gücü olan LSPD, iyi finanse edilmiş ve donanımlı bir Polis Departmanıdır.

LSPD, Los Santos'un tamamı üzerinde yargı yetkisine sahiptir. Bu, farklı bölgeler olmasına rağmen, Del Perro, Davis ve Rockford Hills'i de içerir. Los Santos Uluslararası Havaalanı ve Los Santos Limanı üzerinde de yargı yetkisine sahiptirler.

Los Santos Polis Departmanı polisleri şehrin her anında devriye gezerken veya kovalamaca yaşarken görülebilmektedir. Pillbox Hill Medical Center ve diğer polis birimleri ile birlikte 911 / 311 çağrılarına dönüş yapmaktadırlar.

Konumu

Los Santos Polis Departmanı bir çok karakola sahip olsa da ana merkez olarak Mission Row Polis İstasyonunu kullanır. Polis karakolu, Los Santos Şehir Merkezi, Mission Row'daki Sinner Caddesi, Vespucci Bulvarı, Atlee Caddesi ve Little Bighorn Caddesi ile sınırları belirlenen modern, çok katlı bir binadır. Konumu sebebi ile San Andreas Medical Corps ana hastanesi Pillbox ve Los Santos Adalet Bakanlığı'na çok yakındır.

Poligon, toplantı alanları, ofisler ve hücreler ile donatılmış olan büyük istasyon aynı zamanda çatısında helikopter pisti de bulundurmaktadır.

Komuta Zinciri

  • Chief of Police Savaş Haznedar tarafından departman yönetimi sağlanır.
  • Diğer rütbeler sırasıyla: Assistant Chief, Captain, Lieutenant, Senior Sergeant, Sergeant, Corporal, Senior Officer, Officer III, Officer II, Officer I, Solo Cadet ve Cadet şeklinde devam eder.

Rütbeler

Rütbe Nişan Notlar

Chief of Police
ChiefOfPolice.png
Departmanı yönetir

Assistant Chief
ACoP.png
Departmanı yönetir

Captain
Çeşitli bürolardan ve polis departmanının bölümlerinden oluşan belirli bir ofisin faaliyetlerini yönlendirir. Departman yönetiminde büyük rol oynamaktadır. High Command olarak görev dağılımının yapılmasını sağlar.

Lieutenant
Üst rütbelerinden gelen emirleri uygular ve uygulatır. Kıdemli Çavuş ve Çavuşlardan aldığı raporlar doğrultusunda sahanın düzenini sağlamakla yükümlüdür.

Senior Sergeant
Cavus2.png
Üst rütbelerinden gelen emirleri uygular ve uygulatır. Çavuşlardan aldığı raporlar doğrultusunda sahanın düzenini sağlamakla yükümlüdür.

Sergeant
Görevlendirilen personele gerekli görevlerini yerine getirmeleri için talimat verir. Çavuşun temel görevi saha denetimidir, ancak idari ve özel görevleri de mevcuttur.

Corporal
Sahada edindiği bilgileri alt rütbelerine aktarır. Genel olarak FTO'ların yaptığı eğitimlerin denetimiyle görevlendirilmişlerdir.

Senior Officer
Sahada edindiği bilgileri alt rütbelerine aktarır. Genel olarak eğitimlerle yükümlüdür. FTO programına dahil olabilirler. Memur şikayetleri ile ilgilenirler.

Officer III
Kendini belirli operasyonlarda ve görevlerde kanıtlamış ve deneyimli polis denebilecek düzeye yaklaşan rütbedir. Memur I-II rütbesinden çok bir farkı yoktur sadece daha deneyimli denilebilecek memurdur.

Officer II LSPD kariyerindeki ikinci basamaktır. Taktikler, ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.

Officer I LSPD kariyerindeki ilk basamaktır. Taktikler, ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.

Solo Cadet Departman içerisinde staj görürler, öğrenmekle yükümlüdürler. Deneyimli stajyerlerdir. Tekli devriye atabilirler.

Cadet Departman içerisinde staj görürler, öğrenmekle yükümlüdürler.

Sertifikalar

Sertifika Rozet Rütbe Gereksinimi Not
K9 K9cer.webp Officer I Yüksek eğitimli polis köpeklerine ortaklık yapmayı sağlar.
Uçuş Eğitimi Sertifikası Ucuscer.webp Officer I Departman İhtiyacı durumlarında helikopter pilotluğu yapmasına izin verir.
Saha Eğitim Görevlisi (FTO) Segcer.webp Snr. Officer Akademi personellerinin eğitimlerini ve durumlarını değerlendirir.
DOC Doccer.webp Officer I Yargı Tarafından hükümlü kişilerin hapis durumlarını denetlemeyi sağlar.
Motorlu Polis Birimi Mpbcer.webp Officer I Envanterde Kayıtlı olan iki veya üç tekerli kara araçlarını sürmeyi sağlar.
HSU (High Speed Unit) HSUDemon.png Officer I Los Santos şehrinde bulunan import ve özel üretim araçlarla aynı zamanda şehrin belli noktalarında trafik denetlemesi yaparak vatandaşlarla ilgilenen birimdir. HSU yüksek hız birimi olarak bilinir ve patrol araçlarının yanında özel polis araçlarını kullanan ve departmana yardımcı olan birimdir.

Los Santos Polis Departmanı Üyeleri

Los Santos Police Department Galeri'

Departman Fotoğrafları

Departman Araçları

Anılar

Advertisement