NT Community Wikia
Advertisement

Hakkında

Yıllarca süren araştırmalarından sonra Arthur Kingswell, el yazımı bir kitapta Yogge'ria adı verilen antik bir varlığın asırlar önce Rakazala Tapınağı'nda büyü ile dünyaya getirilmeye çalıştığını okur. Yapılan ritüel bir çok kültistin ölmesine yol açmasıyla beraber tapınakta da doğaüstü olaylar meydana gelmiş ve tapınak harabe olmuştur. Kültistlerin bu varlığı çağırmasındaki amacı araştıran Arthur, bu kişilerin bir tarikata bağlı olduğunu fark eder. Kanlı Ay'ın Kutsal Düzeni adı verilen bu tarikat kendilerini diğer insanlardan soyutlamış ve yıllarca Rakazala Tapınağı'nın çevresinde yaşamışlardır. Arthur kitabın bir kısmında tarikat liderlerinden Sathi'nin kaleme aldığı şu yazıyı dikkatlice okur: "Tek ve gerçek ilah Yogge'ria'nın gözleri daima bütün tarikatın üstünde, kanatlarıyla bizi kollar ve korur. Ruhumuz O'na hizmet eder, bedenimiz O'nun düşüncelerini harekete geçirir." Arthur detayları incelediğinde şoka uğrar. Her hafta onlarca kişi tarikatın kutsalı olan yazılı taşların üzerinde, kanları bir boru sistemiyle doğrudan odanın merkezinde bulunan oyma şekilleri dolduracak şekilde kurban edilmiştir. Sathi'nin şu sözleri de olayın ciddiyetine dikkat çeker: "Ey Yogge'ria, ne kadar istekli ve seni arzulayan kulların olduğumuzu gör ve bize yol göster, bu günün sonunda sunduğumuz bu adaklar senin için."Arthur günlerce bu kitap üzerine yoğunlaştıktan sonra hazırlıklarına başlar ve Rakazala Tapınağı'na seyahat eder. Rakazala Tapınağı asırlarca hiçbir şekilde bulunamamış olup yıkılmış ve büyük kısmı toprak altında kalmıştır. Cesaretini toplayan Arthur, enkazın altında kalan kısmı keşfetmek üzere tapınağın içine girer. İçeride bulduğu tabletleri okumaya çalışsa da anlayamaz fakat etrafı incelemeye devam eder. Kitapta geçen kutsal taşların bulunduğu odaya geldiğinde gördüğü sayısız iskelet onu şoka uğratır. Sanki bir ritüel değil, bir iç savaş çıkmışçasına sayısız kemik yığınını gördükten sonra artık kararını vermiştir. Bu kadar insanın gözünü kör edecek bu varlığa olan inanç tam da Arthur'un kafasında yıllarca kurduğu tarikatın temellerini atacaktır.Kanlı Ay'ın Kadim Tarikatı adını verdiği tarikatına önce kilisenin çalışanlarını manipüle ederek yeni insanları katan Arthur, uydurduğu yalanlarla kültistlerini kendine bağlar. Onlarla olan iletişimini sanki kadim tanrı Yogge'ria buyurmuş gibi kurar ve herkesten büyük bir gücün elçisi olduğuna tarikatını inandırır.

Kanlı Ay'ın Kadim Tarikatı anlık olarak Los Santos'ta bulunan Rockford Hills Kilisesi'nde faaliyet göstermektedir. Motivasyonları ve planları nedir bilinmemekle beraber gözden ırakta organizasyonlarını sürdürmektedirler.

Advertisement