NT Community Wikia
Advertisement

HayAksi Hakkında;

HayAksi Kuruluş;

HayAksi, 2020'de Aytekin Gün,Kuzey Tekinoğlu ,Serdar Yüce,İmkan Vermez tarafından kurulmuş bir illegal ekiptir.Ekonomik gücünü illegal faaliyetlerle sağlamaktadır. HayAksi ekibi illegal faaliyetlerde bir çok konuda öncülük etmiş,yol gösterici olmuştur.

HayAksi

HayAksi günden güne gelişmeye devam eden bir illegal ekipti ve HayAksi bünyesine yeni isimler dahil olmaya başlamıştı.Ogi Boi,Poyraz Yücel, Meriç Arkun,Noyan Kostan , Begüm Seçkin, Duru Çiçek , Eva Tunç, İdil Yüce, Efe Kan, Tarhan Demirci, HayAksi bünyesine dahil olmuştu. Gün geçtikte illegal faaliyetlere devam ettiler ve bilindik bir ekip haline geldiler. HayAksi için her şeyin çok güzel gitmeye başladığı dönemde ekibin kurucularının şehiri terk etmesi üzerine HayAksi illegal faaliyetlerini uzun bir süreliğine durdurdu ve ekip için çok farklı bir dönem başladı.

HayAksi Reborn

HayAksi illegal faaliyetlerini durdurduğu dönemde bir sürü ekip ortaya çıktı ve bu ekiplere göre HayAksi daha geri planda kalıyordu. Ekip üyelerinden Tarhan Demirci ve Efe Kan bir şeyler yapmaya karar verdiler ve HayAksi'yi tekrardan illegal faaliyete geçirmeye başladılar. Bu dönemde ekibe farklı isimler dahil oldular.Bunlar; Kemba Collins ,Stefan Andrews,Serhan Demirci, Ece Kan, Destina Toprak ve Berk Aydemir şeklindeydi. Diğer ekipler gibi illegal faaliyetlere devam ettiler ve kısa sürede eski formunu yakalayabildiler. Bir sürü ekiple ticarete başladılar ve isimlerini duyurdular. Bir süre sonra grup içerisindeki fikir anlaşmazlığından dolayı illegal faaliyetlerini durdurmaya karar verdiler ve bu süreçte gruptan ayrılan isimler oldu ve HayAksi çok farklı bir döneme giriş sağladı.

Günümüz HayAksi

HayAksi, 2022 yılında illegal faaliyetler gerçekleştiren bir ekiptir.

HayAksi Galeri

Advertisement