NT Community Wikia
Advertisement
Ece Kan Kılıç karakteri Vidia tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Ece Kan, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Bir ağustos sabahına güneş gibi doğan Ece abisine göre daha güzel ve mutlu bir çocukluk geçirmişti. Ebeveyn durumları yüzünden abisinden ayrı kalan Ece abisine karşı her zaman ön yargılı olmuş ve ona karşı dikkatli davranmıştır. Abisinin tersine babası ile kalıyor ve daha iyi anlaşıyordu. Disiplinli ve kısıtlayıcı bir evde yaşasa da arada kaçamaklar yapmayı sevmiştir. Okul hayatında başarılı olan Ece Kimya dersine karşı ayrı bir ilgi duymakta ve sürekli daha fazla bilgi almaya çalışmaktadır. Kimyadan öğrendiği şeyleri babasının tecrübeleri ve bilgisi ile ilerletmeyi denemiş ve bir süre izin alarak geceleri kütüphanede elektro kimya ile ilgili araştırmalar yapmıştır. Kimyaya olan sevgisi onun geleceğinin temellerini oluşturmaya başlamıştır ve en sonunda kimyager olmak istediğini söylüyordu. Bu günlerde yeni arkadaşlar edinen Ece arada dışarı çıkıyor ve spor yapıyordu. Resim çizmeyi de çok sevdiği için arada kitap köşelerine isimsiz şekilde modellemeler bırakmaktaydı. Yeni arkadaşlarının bir gece dışarı çağırması üzerine bir köprü altında graffiti yapmaya başlamış ve bir süre sonra aralarına daha yakından girmiştir. Arkadaşları gibi büyük işleri olmasa da graffiti yapmasına karşı olan çevresi vardı ve okuldaki bir kaç arkadaşı onu sürekli uyarmaktaydı. Ece ise geceleri duvarları renklendirmek kafasını boşaltması için harika bir hobi olduğunu düşünmekteydi. Şehirde ona ait simgeler olması ayrıca boş duvarları sanat eserine döndürmek onun için bir mutluluktu. Bu süre zarfında ara ara abisini takip eden ve denk geldikçe onunla ilgili bilgiler alan Ece babası ile olan şeylerden dolayı onunla pek konuşamazdı ki annesini de abisini ayırt ettiğini düşündüğü için pek sevmezdi. Bazen kulaklığı ile sadece koşu yapmakta ve her koşu sonrası Bloods yazılı olan bir graffiti altında biraz dinlenmekteydi. Bir gün abisi ve annesinin kaza geçirdiğini öğrenmiş ve annesini kaybetmiştir. İçindeki sevginin vermiş olduğu burukluğu kendini soyutlayarak aşmayı denedi ancak bu durum onu daha çok yıprattı. Sporu ve spreyi bırakmaya karar verdi ve kendini bulunduğu konumdan kurtarmak için tekrar derslerine asıldı. Boş zamanlarında okul laboratuvarında incelemeler yapmakta ve bir ajandaya notlar almaktaydı. Bir süre izlenmiş ancak bu durumu çok sonra fark etmişti. Bir çocuk ve bir öğretmen sürekli onu izlemekte ve deney notlarına arada göz atmaktaydı. Bir gün öğretmeni ile konuşma fırsatı olan Ece abisinin de kendisi gibi başarılı olduğunu ve her zaman hırslı olduğunu öğrenmişti. Öğretmeni yaşıtları arasında en iyilerden birisi olduğunu ancak bu deneylerin ona zarar verebileceğini anlattı. Bu duruma biraz sinirlenen Ece deneylere devam etmekte ısrarlıydı ve son günleri de kütüphane ve bilim lab. notlarını okuyarak geçirdi. Yaptıklarını ileri seviyeye taşımak daha fazlasını keşfetmek istiyordu ama defalarca okul idaresi tarafından uyarılmıştı ve korkuyordu. Yaptığı karışımlar sonrasında bir gaz çıkışı yaşanmış ve okul boşaltılmıştı. Bu durum sonucunda Ece güzel bir dille son kez uyarılmış ve laboratuvara girişi yasaklanmıştır.  

İstediği şeyleri rahatça yapması için önünde 3 senesi bulunmaktaydı ve bu Ece için uzun bir süreydi. Bir gün eve geldiğinde ajandasının okulda kaldığını fark etti ve onu almak için geri dönüyordu bu sırada yolda hasta şekilde olan bir sincap gördü ve ona zarar vermeden onu eve getirdi. Komşunun doktor eşi vardı ve onun yardım edebileceğini düşünerek onu çağırdı. Birlikte veterinere götürdüler ve tedaviler sonrası ona bakmak için gönüllü olan Ece onun ihtiyaçlarının neler olduğunu araştırmaya başladı. Bu sırada biyokimya üzerinde de araştırmalar yapmaya başladı ve Sinco'yu en güzel şekilde iyileştirmeyi denedi. Düzenli kontrolleri sonrasında eski sağlığına kavuşmuştu ve artık onu doğaya geri bırakması gerekiyordu. Veterinerden bir kaç gün daha yanında kalması için izin istedi ve son günlerini geçirecekti. Okul çıkışında izinsiz şekilde laboratuvara girdi ve bir kaç şeye bakmaya başladı. Akşam olmaya başlamıştı ve deneyleri neredeyse bitecekti ki o sırada karışımdan çıkan gaz Sinco'yu değişik bir hale soktu. Sinco koşuşturmaya başladı ve bir kaç eşya kırdı. Yere dökülen karışımlar ve kırılan beherleri yerden kaldırmayı denedi ancak başaramadı. Üstelik bazı güvenlik önlemlerini almadığı bir kaç damlasını koluna gelmişti. Masanın üzerinde de küçük aşınmalar oluşmuştu ve Ece hemen orayı havalandırıp çıktı. Sinco'yu veterinere götürdü ve bir sorununun olmadığı öğrenince rahatladı. Ertesi gün okula gidemeyeceğini bilmeden mutlu şekilde eve dönüyordu. Okul idaresi ertesi gün uzaklaştırma kararı almış ve Ece'yi okuldan kısa süreliğine uzaklaştırmıştır. İlk başta abisine anlatmak istemiş ancak kızacağını düşünmüştür. Okuldaki zararın masrafını da babasının karşılayacağını düşünmediği için ondan saklamış ve okula gidiyormuş gibi evden çıkıp uzaklaştırma süresinde çalışmıştır. Okula geri dönüş yaptığında insanların tavırları değişmiş ve başarısı git gide azalmaya başlamıştı. Böyle giderse hem sınavı kazanamayacak hem abisiyle ayrı bir hayat kuramayacaktı. Son zamanlarda da babası ile arası iyice kötüleşmişti ve eve az gitmeye başlamıştı. Boş günlerinde çalışmaya başlamış ve Efe'nin yanına gitmeye karar vermişti. Uzun süre sonunda abisine ulaşmıştı ancak bu karşılaşma onlar için iyi mi olacaktı? Uzun süre sonunda birlikte nasıl devam edeceklerdi ? Ece çok düşünceliydi ama içinden bir his burada kalmak yerine onunla olmayı istiyordu. Bu yüzden her şeyini ayarladığı bir gece son kez Bloods duvarına gitti ve ertesi gün Los Santos uçağına binmek için erkenden uyandı.

Galeri

Advertisement