NT Community Wikia
Advertisement
Duru Çiçek karakteri Eyyola tarafından oynanmaktadır.

Duru Çiçek

Genel Bilgiler

Duru Çiçek Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Öz Geçmiş

Duru Çiçek, 23 sene önce çok yıldızlı bir gecede Türkiye’nin Ankara ilinde zengin bir ailenin ikinci çocuğu olarak dünyaya gelmiştir. Duru’nun annesi yani Bahar, Ankara’da 1990’lı yıllarda döneminin en ünlü dans kulübü olan “Yüksel ve Parla”nın baş ve gözde dansçısıdır. Türkiye’nin striptiz kültüründeki öncülerinden olmuştur. Babası Serhat ise zengin bir iş adamı olmasına rağmen tüm parayı kumar ve kızda yiyen bir açgözlüdür. Babası, annesinin kendisine yaptığı bir kucak dansı sırasında ona aşık olmuş ve bu hareketli hayattan onu çekip çıkararak hızlıca evlenmişlerdir. Böylece bu efsanevi aşkın ilk meyvesi olan ablası Dora doğmuştur. 2 yıl sonrasında ise Duru doğarak Çiçek ailesinin kontenjanları tamamıyla dolmuştur. Duru 16 yaşına kadar normal bir aile hayatı sürdüğünü düşünse de her zaman kendi ailesinin, arkadaşlarının ailesinden farklı olduğunu hissetmiştir. Annesinin daha çok küçükken evlerinin salonuna yaptırdığı direk üzerinde devamlı dans etmesi ve kendilerine öğretmesine anlam verememiş olsa bile yaşı ilerledikçe annesinin geçmişteki mesleğini öğrenmiştir. Dora ve Duru annelerinin geçmiş yıllardaki mesleğini oldukça havalı bulduklarından dolayı kendileri için salonun ortasına iki direk daha yaptırmışlardır. Babası ise eve pek uğramamakta olup kızlarına ilgi göstermeden yıllarını geçirmiştir. Ayrıca Duru derslerinde hiçbir zaman başarılı olamamış, tüm vaktini sosyal medya da ve alışverişte harcayıp baba parası yemiş olan bir kızdır. Duru 14 yaşındayken bir gün eve geldiğinde annesinin tenis hocasıyla salondaki direklerde dans ettiğini görmüştür. Arkadaşlarına annesinin ne kadar iyi bir dansçı olduğuyla hava atabilmek adına telefonunu çıkarıp bu anı sosyal medyada paylaşmıştır. Fakat olaylar umduğunun aksine ters teperek Duru’nun başına patlamıştır. Bu fotoğraftan sonra tüm sırlar açığa çıkarak annesinin babasını aldattığını öğrenmişlerdir. Fakat olayların ciddiyetini kavrayamayan Dora ve Duru, annesinin kendilerini hediyelere boğması ile babalarına bu olaydan bahsetmeme kararı vermişlerdir. Bundan iki yıl sonra babasının kumarda tüm servetlerini yemesiyle, şaşalı hayatlarına elveda demek zorunda kalmışlardır. Yoğun bir sefalet dönemine sürüklenen Çiçek ailesine tüm kapılar sırasıyla kapanmış ve elde avuçta ne varsa harcamaya başlamışlardır. Babasıyla zaten parası için evlenen Bahar ise bu sefalet döneminde arabasının benzin masrafını çıkarabilmek adına tekrar striptiz yapmaya başlamıştır. Fakat gençlik dönemindeki şöhretini yakalayamayıp insanlar tarafından alay konusu olmuştur. Sonrasında ise başka zengin bir kişinin kişisel dansçısı ve sevgilisi olmak üzere evden kaçmıştır. Babası ise daha fazla kumar oynayabilmek adına ellerindeki tüm TL’leri Makedon Dinarına çevirerek paranın daha değerli olduğu Makedonya’ya kaçmıştır. Ne derslerinde ne de başka bir işte başarılı olamamış Dora ve Duru yaşamını sürdürebilmek adına geçmişinde sahip oldukları tüm lüks eşyalarını birer birer satmaya başlamışlardır. Tüm geçim kaynaklarını bu eşyalara dayandırmayarak bir yerlerde garsonluk, kasiyerlik tarzı meslekler yapmışlardır. Girdiği ortamlardan dolayı serseri insanlarla takılan ablası Dora ise kendisine ot tedarik eden çocuğa aşık olarak onunla birlikte yurtdışına gitmiştir. Hayatta iyice yalnız kalan Duru ise bu şekilde 5 yıl geçirmiştir. İçindeki herkes bir baltaya sap oldu, bir ben ortada kaldım hissiyle, “Ben Yanmışım” adında bir kitap çıkarmıştır fakat ilk baskısı bile hiç satmayarak depresyon levelini arttırmıştır. Hayata sıfırdan başlamak ve tutmamış olsa bile kitap serisinin ikinci kitabını çıkarabilmek adına sosyal medyada o çok gördüğü Los Santos’a doğru yola çıkmıştır.

Klasör Duru

Meemsss..

Galeri

Klipler

Eklemek istediğiniz şeyleri discord üzerinden Krozberh#1000 veya Wichennˣ#8684'a ilete bilirsiniz.

Advertisement