NT Community Wikia
Advertisement
Dolores Patrick karakteri enksforluv tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Dolores Patrick, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Dolores katolik bir ailede yetişmiştir. Yunanistan'da doğmuş Dolores'in babası Yunan Katolik Kilisesinin başpiskoposudur. Ailesi tarafından küçüklüğünden beri dini baskı ile büyütülmüş olan Dolores Emmitsburg'da çalıştığı kilisede Peder Arthur ile tanışır. Tüm hayatı boyunca baskı gördüğü konuların aksine Arthur ona çok farklı yaklaşmıştır. Dolores'e sıradan insanların hiç bilmediği bir güçten bahseden Arthur onun dünyaya bakışını tamamen değiştirmiştir. Pedere olan bağlılığı her gün artan Dolores artık gözünü bile kırpmadan peder için ölebilecek hale gelmiştir. Öte yandan Arthur'un öğretilerine gün geçtikçe artan ilgisi Dolores'i adeta büyülemiştir. Kilise yaşantılarına devam eden ikili Arthur'un emri ile karanlık bir mahzene gider. Dolores her ne kadar ürkmüş olsa da Arthur'un emrine asla karşı gelmez. Sorgusuz şekilde hayatının ilk tarikat ayinine katılan Dolores o gün kendini hiç olmadığı kadar güçlü hissetmiştir. Ayin sonunda ikili uzun uzun planlar yapar. Başkonsolosluktan gelen telefon ile Los Santos'ta bir kilise tarafından göreve çağırılan Dolores ve Arthur tarikatları için de iyi bir fırsat olduğunu düşünerek yola koyulmuşlardır.

Advertisement