NT Community Wikia
Advertisement
Destina Toprak karakteri Metanira tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Destina Toprak, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Elimdeki mektuba doğru dalıp gitmişken eski güzel günlerimizi de düşünmeden edemiyordum. O günleri hatırladığımda yaşadığım kötü anları bir kişinin varlığıyla atlatabiliyorken şimdi o kişinin son cümlelerinin elimdeki kağıt parçasında yazılı olması acı acı derin nefesler almama sebep oluyordu.

FlashBack

Çocukken annemle babamın ayrılığını daha yeni kabullenmeye başlamışken şimdi de hayatıma bir erkek kardeş dahil olmuştu. Başlarda her ne kadar annemi paylaşmak istemiyor gibi dursam da Atlas’ın varlığını kısa bir süre içinde kabullenmeyi başarmıştım. Aramızda 5 yaş vardı. Birbirimizin tip olarak da karakter olarak da zıttıydık. Onun turuncu kıvırcık saçları ve yemyeşil gözleri vardı. Gören insanlar için ikimizde üvey kardeş tanımına uyuyorduk ama hiçbir zaman bunu bana hissettirmemişti. Başlarda tedirgin olmamın nedeni de herkesin ilgisinin ona odaklanıp sadece annemin varlığına alıştığım bir ailede dışlanmaktı. Ama Atlas doğduğu ilk günden beri içimi ısıtıp o tedirginliği yenmeme sebep olmuştu. Şimdiyse elimde bir mektup ve birkaç anı dışında hiçbir şey kalmamıştı. Doğum gününde ona sürpriz yapmak için sofralar kurduğum akşam bir telefonla her şeyin başıma yıkılabileceğinin ve o sıcak gülümsemeyi sonsuza kadar kaybedeceğimin farkında değildim. Her zaman gördüğü haksızlığa karşı ses çıkaran ve insanları koruyup kollama arzusu ile yanıp tutuşan biri olunca lisenin son sınıfındayken Polis olmaya karar vermişti. Bunun için notları da fiziği de gayet elverişli olduğu için sınavdan da mülakattan da rahatlıkla geçip polis olmayı başarmıştı. Bir görev için uzun yıllar eğitim alıp üzerine çalışarak organize suç örgütünü deşifre etmek için bir operasyonda görevlendirilmişti. Ve uzun bir sürenin ardından işler istediği gibi gitmeyip kimliğinin deşifre olması sonucu öldürülmüştü .Uzun bir süre bu gerçeği atlatmaya çalışırken şans eseri elime geçen bu mektup işlerin değişmesini sağlamıştı. -Mektup- Sevgili Can Beyazım… Ya şans eseri bu mektup eline geçti ki eğer hayattaysam şu an buna çok kızacaksın. Ya da olmasını beklediğim şey oldu ve seni bu dünyada tüm karanlıkların arasında bembeyaz parlamana inat bırakıp gitmek zorunda kaldım. Sana böyle veda etmek istemezdim ama böyle olması gerekiyormuş. Bana küçükken öğrettiğin gibi her zorluğa bensiz de göğüs gerebileceğini biliyorum. Bana güçlü olmayı sen öğrettin. Hayatıma kattığın tüm anlar için sana minnettarım. Beni tüm kalbinle sevdiğin için de. Belki fiziksel olarak olamasan da , her düştüğümde elimi tutup kaldırdığın gibi her düştüğünde de yanındayım. Beni özlersen gökyüzüne bak. Tüm güzel anılarımız için seni seviyorum abla… Derin bir nefes alıp titreyen ellerimle zarfı yerine koydum be aynadaki dağılmış halime baktım. Bu kadar kolay kabullenmek ya da çaresizce oturup yokluğuna boyun eğmek benlik değildi. Olmamalıydı da. Annemden sonra elimde olan tek güzel şeyi de kaybetmemin nedeni olanlardan bunun hesabını sormalıydım. Uzun uğraşlar sorucu Atlas’ın görevi ile alakalı bir sürü bilgi toplamayı başarmıştım Yanında bulunduğu insanlar için de artık bilgi sahibiydim. Sanırım ilk defa soyadlarımızın farklı olmasını işime yarayacağı için benimseyebilmiştim. İçimdeki intikam ateşiyle beraber Los Santos’a Atlasın yarım bıraktığı işi tamamlamak için yola koyulmuştum. Havaalanı şehire yakın bir mevkide olduğu için kafamın da dağılacağını düşünüp yürümeye başladım. Şehire doğru geldiğimde gözüme çarpan çocuk parkında 10-14 yaşları arasında iki kız kardeş gördüm. Atlas ve benim çocukluğumuza çok benziyorlardı. Küçük kardeşin saçları da Atlas gibi turuncuydu ve kıvırcıktı. İster istemez uzakta durup konuşmalarını dinlemeye başladım. Anladığım kadarıyla küçük kardeşe çocuklardan biri top atmıştı ve ablası onu korumak için 16-17 yaşlarındaki 3-5 tane erkek çocuğuna kafa tutuyordu. O sırada küçük kardeşin ablasını tutup söylediği şeyler hem kalbime hem de beynime bir ok gibi saplanmıştı. “Abla dert değil hem canım acımadı ki. Benim için başını belaya sokmana gerek yok. Hem bilerek atmamışlardır bana topu.” Ablasının elini tutup güneş gibi iç ısıtan bir gülümsemeyle sözlerine devam etti. “ Hem unuttun mu senin başına bir şey gelirse benim yüzümden ben daha çok üzülürüm. Hadi evimize gidelim” diyip ablasının elinden tutarak yürümeye başladı. Bu cümlelerin işaret ettiği tek bir nokta vardı Atlas… Bu onun bir işareti olmalıydı. Başıma onun yüzünden bela açılmasını ya da canımın yanmasını hiçbir zaman istememişti. Şimdi de olduğu cennetinden tekrardan aynısını yapıyordu. Benim onu koruyup kollamam gerekirken o bana doğru yolu gösteriyordu. İçimde bir yerlerde hala Atlas'ı hissedebiliyordum. O gün içimde yaşattığım Atlas'a bir söz verdim. İçimdeki intikam duygusunu bastırıp, Atlasında istediği gibi mutlu bir hayat kurmam gerekiyordu. Bilmediğim bir şehirde tamamen yapayalnız bir şekilde yürümeye başladım ve yeni bir hayat kurmaya, yeni başlangıçlar yapmaya hazırdım.

Los Santos'a İniş

Destina'nın Los Santos'a indiği vakitte insanlar ile tanışmaktan başka yapıcağı hiçbir iş yoktu. İskele bölgesine gitti ve orada Ogi Boi, Poyraz Yücel, Güneş Yılmaz ve Tarhan Demirci ile tanıştı. Başlarda insanlara hiç güvenmesede bu insanların Destinayı ortama dahil etmeye çalışması Destina'nın dikkatini çekmişti ve hoşuna gitmişti. O günlerde Tarhan'ın günleri kötü geçmekteydi ve Destina'dan yardım istedi ve Destina elinden geldiği kadarıyla Tarhan'a destek olacağını söyledi ve böylelikle şehirde ilk yakın arkadaşını edindi. Bir süre sonra Destina,Ogi,Efe,Tarhan,Poyraz beraber gezmeye başladı. Bu Destina'nın yeni başlangıçlar için attığı ilk adımdı.

İllegal'e Giriş

Gün geçtikçe şehirdeki insanlar ile tanışıp arasını iyi tutmaya çalışıyordu. Minik akıl oyunları ve tatlı dili ile tanıştığı insanlardan bir şekilde para koparmayı başarıyordu. Bir gün iskelede balık tutarken telsizden konuşulanları dikkatlice dinlediği sırada HayAksi ekibinin bir soygun yapacağını duydu. Bu onun için başta çok garip geliyordu fakat Ogi Boi bu durumlardan biraz Destinaya bahsetmişti. Destina zamanla içlerinde dura dura bu duruma alışmış hale gelmişti ve ekibin bir parçası olmuştu. Bir gün Ogi Destina'yı telsizden yanına çağırdı ve konum gönderdi. Destina Ogi'nin attığı konuma aracı ile gitti ve Ogi'nin sırtında Islak Ot gördü ve durumu az çok anlamaya çalıştı. Ogi Destina'ya az çok ot yetiştirmekten ve ekmekten bahsetti, bunun çok zahmetli ve tehlikeli bir iş olduğunu söyledi. O gün Destina Ogi sayesinde ot yetiştirmeyi, büyütmeyi ve paketlemeyi öğrendi ve kısa bir sürede olsa HayAksi için Ogi ile birlikte uyuşturucu sağladılar.

Destina ve Poyraz sürekli olarak beraber takılıp beraber market soymaya başladılar. Destina ekibin içinde kısa bir süre zarfında var olmaya başladı ve ekip için elinden geleni yapmaya başladı. Ekip bir soyguna karışıcağı vakitte soygun için kendi fikirlerini belirtip, akıl vermeye başladı. Verdiği bu fikirler ekipteki diğer üyelerin kafasına yatınca bu fikirleri uygulamaya başladılar ve Destina yavaş yavaş ekibin akıl veren üyesi olmaya başladı. Bir süre sonra Ogi,Serdar,İdil,Duru,İmkan şehiri terketti ve eski ekip üyelerinin şehri terk etmesi sonucunda HayAksi ekibi faaliyetlerini uzun bir süreliğine durdurdu.

HayAksi Reborn

Tarhan eli kolu bağlı oturmayı sevmediğinden dolayı bir faaliyete geçti ve ekibi tekrardan bir araya getirmek için gece gündüz uğraştı. Çabaları sonucunda HayAksi yeni ekip üyeleri ile faaliyete geçmeye başladı. Tarhan,Destina ve Poyraz bir gün vezne soymaya kalkıştırlar. Bu Destina'nın ilk büyük soygunuydu ve çok heyecanlıydı. Eğer vezne içerisinden USB çıkarsa ekip uzun bir süre silah konusunda çok rahatlık çekecekti ve silah siparişi verebilcekti bu yüzden Tarhan Destina'nın hislerine güvenerek bir banka seçmesini söyledi. Destina bunun üzerine Pinkcage Motel karşısındaki bankayı seçti ve Tarhanla o banka veznesini soymak için oraya gittiler. Tarhan Vezneyi soymaya başladı ve Destina hisleri konusunda yanılmayıp ekibine bir adet USB kazandırdı. Her şey yolunda gitmişti sadece kaçmak kalmıştı. Tarhan ve Destina vezneden aracı ile çıkış yaptılar ve plan başladı.Tarhan aracı Vespucci Canals kısmına sürdü ve Destina araçtan iniş yaparak Kanal kısmında jetski ile bekleyen Poyraz'ın yanına koşarak Jetskiye bindi. Çok geçmeden Poyraz ve Destina'nın arkasında polis teknesi görüldü ve Destina suya atlayarak havaalanından iskeleye kadar yüzerek hem parayı hem de USB'yi kaçırdı fakat o soygunda Poyraz ve Tarhan yakalandı.

Yeni Başlangıçlar

HayAksi o günden sonra Destina'nın hislerine güvenerek vezneden çıkarttığı USB ile silah siparişi verdi ve ekip deposuna yüklü miktarda silah girmesini sağladılar. Yine bir gün Poyraz,Tarhan,Destina ,Kemba ve Stefan Banka Aracı Soygunu planı yaptılar ve soyguna başladılar fakat işler istedikleri gibi gitmedi ve plan ellerinde patladı ve yakalandılar. Yakalandıktan sonra MRPD'deki nezarethanelerde Poyraz ve Destina'yı aynı hücreye koydular. Tüm polis memurları ikilinin başına toplandılar ve alkışlamaya başladılar. Destina durumdan habersiz bir şekilde Poyraz'a baktı ve Poyraz'ın önünde diz çöktüğünü gördü. Güzel gitmeyen bir planın arkasında aslında çok farklı bir şeyin var olduğunu anlayan Destina sadece Poyraz'a baktı ve güldü. Poyraz kendine yakışırca hareketle o gün orada Destinaya evlenme teklifi etti. Çoğu kişi için bu evlenme teklifi saçma gelebilir veya romantik bulunmaya bilirdi ama Destina ve Poyraz çiftine yakışır bir şekilde evlenme teklifiydi. Destina evlenme teklifi kabul etti ve Destina Toprağa veda etti.

HayAksi Dönemi'nin Sonu

Gün geçtikte soygunlara devam ettiler ve çeşitli ekiplerle, EBG'ile ticarete başladılar. EBG ile ticarete girmelerinden Destina ve Poyraz rahatsız olmuştu ve bunu her seferinde ekipteki üyelere söylüyorlardı çünkü girdikleri ticarette fazlasını verip herhangi bir şekilde kesin bir dönüş alamadıkları vakitler oluyordu.Her ne kadar EBG diğer ekiplere göre HayAksi'ye daha çok fırsat versede bazı fırsatlar hiç iç açıcı olmuyordu. Kısa bir süre sonra EBG tüm ekipler ile sorun yaşamaya başladı ve HayAksi ekibi bu sorunların konuşulması için tüm ekiplerin dahil olabileceği illegal bir toplantı düzenledi. Destina bu toplantıda tüm fikirlerini belirtti ve illegal ekipler tarafından fikirleri onaylandı. Bu illegal toplantıda söylenenler EBG'e taşındı ve EBG ile HayAksi arasında uzun soluklu bir konuşma döndü ve tekrardan bir anlaşma sağlandı. HayAksi önderliğinde yapılan illegal toplantı sonucunda tüm ekiplerin arası tekrardan EBG ile düzeldi.

Ekip uzun bir süre illegal faaliyetlerde bulunmadı ve ekip içerisinde fikir anlaşmazlıkları başladı.Bu fikir anlaşmazlıkları ekibin dağılmasına sebep oldu fakat ekibin dağıldığından Poyraz ve Destina'nın haberi yoktu. Destina ertesi gün ekip evine geldi ve huzursuz hissetti.Her zaman gördüğü Kemba ve Stef'in birbiri ile atışması yoktu, Tarhan ve Serhan birbiri ile kedi köpek gibi didişmiyordu. Ekip evini uzun bir süre sonra ilk defa bu kadar sessiz ve soğuk görmüştü. Odaya girdi ve silahını almak için depoya baktı fakat ekibe dair, kazançlarına dair hiçbir şey yoktu. Defalarca kez ekip üyelerini aradı fakat hiçbiri Destina'nın telefonlarını açmadı. O gün anladı ki ekip dağılmıştı ve herkes kendi kafasında göre takılıyordu.Bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı ama Destina içerisinde bulunduğu o ekip sayesinde çok güzel şeyler edinmişti. Her ne olursa olsun o ekibi sembolize eden kolyesini hiçbir zaman çıkartmadı ve HayAksi diyerek yoluna devam etti.

Akılda Kalan Sözler

  • Ben Orgeneral Gangasterim
  • İban söylüyorum

Advertisement