NT Community Wikia
Advertisement
Deacon Russell karakteri Alp ? tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Deacon Russell, Los Santos Police Department bünyesinde Officer I rütbesinde görev yapmaktadır. Rozet NO #496

Özgeçmiş

Deacon Russell, 2000 yılında New York`da dünyaya gelmiştir, 2 çocuklu bir ailenin 2.çocuğudur. Annesi (Adriana Russell) babasına yardım ediyor, babası (John Russell) tekin olmayan bir sokakta kuzenleri ile marketini işletiyor. Kendisinden iki yaş büyük bir erkek kardeşi (Elvis) vardır.  

Ailesinin sevilen çocuğu olan Deacon, akranlarının yanında çok hareketli bir kişiydi. Sınıfta çoğunlukla öğretmenlerinin gözüne batar ve ceza alırdı. Ailesi bu durumları bilmesine rağmen Deacon`ın üstüne gitmezlerdi. Deacon da durumun farkında olduğundan dolayı genellikle rahat takılırdı, takii okuldan atılana kadar. Babasının yanında çalışmaya başlayan Deacon, tekin olmayan bu sokakta kendini rahatsız hisseder. Bir gün babasının marketinin olduğu mahallede kuzenin de dahil olduğu çete savaşı patlak verir ve orada annesi ile babasını kaybeder.Markete vardığında polisler onu olay yerine almaz, polislere kin tutar ve lanetler okur. Aradan yıllar geçmesine rağmen abisi ve kuzenleri ile iletişime geçemez ve kendisi toparlamaya çalışır. Tekrardan market işine girmeye çalışır fakat yapamaz. Hayatı gittikçe tramvatik bir hal almaya başlayan Deacon ailesinden kalan parası da bitince kendini küçük çaplı illegallere atmaya başlar fakat beceremez ve yapmaz, mahalledeki illagalden uzak soytarılarına çalışmaya başlayan Deacon artık bu zorlu yaşama dayanamaz ve intihara kalkışır, Evinde babasının kutularını karıştırırken bulduğu silah ile dayanamayıp sağ göğüsüne sıkar. Yere yığılan Deacon`ı gelen polis ekibinin ilk yardım çabası kurtarır. Deacon zaman geçtikçe ne kadar saçma bir şey yaptığını anlar ve polislere olan kinini bu olaydan sonra bir kenara bırakır. Düzgün bir hayat kurmak için planlar yapmaya başlar. İlk amacı hayatını daim ettirmek ve bunun için çabalamaktır, diğeri ise polislerin onun kurtarmasından fazlaca etkilendiğinden dolayı polis olmaktır. Kendisine yardımda bulunan polis memuru sayesinde Los Santosa`da San Joaquin Delta College Police Academy`den 4.5 ay bir sürede mezun olur, Ek olarak ileri atış ve sürüş dersleri almasının ardından New york`a tekrar taşını ve New York City`de 1.5 yıl üstün görev yapımından dolayı kendini daha ileri bir seviyeye taşımak için eğitimini aldığı Los santosda "Las sontos Police departmanına" başvurmuştur.

PD'deki Önemli Gelişimler

Rütbe Terfi-Tenzil

Rütbe Nişan Not Tarih
Cadet x Pd Girişi 31.05.2022
Solo Cadet x Solo Cadet terfi edildi 02.06.2022
Officer I x Officer I'e terfi edildi 23.06.2022

Galeri

Advertisement