NT Community Wikia
Advertisement
Ciera Beck karakteri Mystery tarafından oynanmaktadır.

Ciera Beck

Genel Bilgiler

Ciera Beck Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Öz Geçmiş

Ciera Beck 1997'de İngiltere de Oxford da doğmuştur.23 yaşına kadar İngilterede yaşamıştır. Liseyi Bellerbys College okumuş ve daha sonra Üniversite eğitimi için Londraya gitmiştir. Londrada Imperial College London üniversitesi Advanced Spatial Analysis PhD bölümünü okumuştur. Annesi Ladia hala İngilterede yaşamaktadır. Babası Luis beck trafik kazasında hayatını kaybetmiştir Annesi ve babası ayrıldıktan sonra annesiyle yaşayan Ciera, Annesinin evlilik yapmasının ardından burada kısa bir süre yaşamaya devam etmiş daha sonrasında Annesi, Üvey babasının etkisinde kalıp Ciera'yı evde istemediğini açık bir şekilde göstermiş ve Ciera bu çirkin tavırlara daha çok dayanamayıp evden ayrılmıştır. Ciera Annesiyle tüm iletişimini kesmiştir. Evden ayrılıp babasının yanına yerleşmesinden çok kısa bir zaman sonra babasını trafik kazasında kaybetmesiyle hayatı altüst olmuştur Bunun üzerine kendini toparlamak için arkadaşı Aryanın yanına Los Santos'a taşınmıştır. Burada Darko adında bir doktordan randevu almış ve tadavisine başlamıştır. Darko'nun yardımlarıyla zaman içinde psikolojik olarak kendisini daha iyi hissetmeye başlamış ve sosyal hayatına daha adapte olabilmiştir.

Galeri

Klipler

Advertisement