NT Community Wikia
Advertisement

Burles2.png

KURULUŞ

Burlesque 2019 yılında ünlü iş adamı Steve Adelson tarafından finanse edilerek Los Santos'da inşa edilmiştir.

Striptiz Club konsepti ile açılan işletme uzun yıllar aynı konsept ile çalışmaya devam etmiştir. 2021 yılında Adelson yaşadığı ekonomik kriz ile baş edememiştir. Mekanı devrederek NY bölgesinde işlerine devam etmiştir.

Bir kaç kez el değiştiren Burlesque 2022 yılında önce Erşan Kunteri tarafından satın alınsa da kısa bir süre sonra mekanda dansçılık yapan Juliet'e devredilmiştir. Mekan illegal olaylar ile mimlendiği için şehir sakinleri Burlesque'da vakit geçirmeyi tercih etmemeye başlamıştır.

Juliet mekanı işletmeye başladığında mekanın konseptini değiştirmiştir. Burlesque artık yarı zamanlı bir gece klubü ve striptiz klubü olarak çalışmaya başlamıştır. Hali hazırda mekanda bodyguard olarak çalışan Angel ve barmen olarak çalışan Ryder mekanı canlı tutmak için Juliet'e destek olarak mekanda faaliyetlerine devam etmişlerdir.

Mekanı canlı tutmak adına vaktinin çoğunu Burlesque'da geçiren Juliet ve diğer çalışanlar, insanlarla sağlıklı iletişim kurmaya ve sosyalleşmeye çalışmaktadırlar.

Şimdilerde Juliet Cambridge tarafından işletilen Burlesque gece hayatının en iyi şekilde hissedilebileceği konsepti, eşsiz müzikleri ve özel kokteylleri ile hizmet vermektedir. Müşterilere sunulan bandrollü alkollerin yanı sıra onlarca farklı çeşit kokteyl ve alkolsüz içecekler servis edilen mekanda gece saatlerinden itibaren strip ve pole dans performansları da yapılmaya devam etmektedir.

Hali hazırda mekanda bodyguard olarak çalışan Angel ve barmen olarak çalışan Troy ve Nathan mekanı canlı tutmak için Juliet'e destek olarak mekanda faaliyetlerine devam etmişlerdir.

BURLESQUE MENU

ALKOLLÜ İÇECEKLER

🍻 Bira çeşitleri

🍷 Şarap çeşitleri

🥃 Viski çeşitleri

ALKOLSÜZ İÇECEKLER

🥤 Kola

☕️ Filtre Kahve

☕️ Bitki çay çeşitleri

KOKTEYL ÇEŞİTLERİ

🍒Kiraz Çilek

🥥Kokonat Lime

🍌Muz Şeftali

🍑Kiraz Şeftali

🥝Kiraz Kivi

🍋Portakal Limon

🍓Çilek Karpuz

🍏Lime Elma

🍊Portakal Muz

🍇Üzüm Karpuz

PS: İşini en iyi şekilde yapan Barmenimiz tüm kokteylleri müşterinin isteğine göre alkollü yada alkolsüz hazırlamaktadır.

Advertisement