NT Community Wikia
Advertisement
Buğra Parlak karakteri Yıldıray tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Buğra Parlak, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

"Buğra Parlak 12.09.2004 tarihinde Los Santos'ta doğmuştur. Annesi Santoslu, babası ise Türktür. Annesiyle babası Mirror Park karşısındaki evlerinde sürekli kavga etmiş ve Buğra'yı ihmal etmişlerdir. Annesi Solaria Parlak, Buğra 2 yaşındayken daha fazla tartışmalara dayanamayıp evi terk etmiştir. Babası Mehmet Parlak ise bu terk edilişin tüm suçunu 2 yaşındaki Buğra'ya yüklemiştir. Buğra babası tarafından hiç sevgi görmeden büyümüştür. Buğra 6 yaşındayken babası işten dönüşte ciddi bir kaza geçirmiştir. Buğra bunu öğrenince günlerce hastanede babasının yoğun bakımdan çıkmasını beklerken ağlamıştır. Babası 20 günün ardından yoğun bakımdan çıkmış ve Buğra'nın kapıda ağladığını doktorlardan öğrenince içi sızlamıştır. Babası tamamen iyileşince Buğra'ya ilk ve tek hediyesi olan elektro gitarı hediye etmiştir. Böylece Buğra'nın gitarla olan aşkı başlamıştır ve kendi çabalarıyla gitar çalmayı öğrenmiştir. Buğra 9 yaşındayken babası başka bir kadınla evlenmiştir. Kadın evlenmeden önce Buğra'ya çok yakınken evlendikten sonra önce sözlü sataşmalara ardından da fiziksel şiddete başvurmuştur. Babası bu şiddetin farkına vardığında hiç önemsememiştir. Zaman geçtikçe babası da sinirlendiği her anda Buğra'ya şiddet uygulamıştır. Buğra 11 yaşına bastığında tüm özel eşyalarını toplayıp motele yerleşmiştir. Bu ayrılıktan sonra babasından geri dönüş bekleyen Buğra asla bir geri dönüş alamamıştır. Motele yerleştiği ilk 6 ay boyunca sadece okula gitmiş onun dışında hiç dışarı çıkmamıştır. 6 ay sonunda 11 yıllık biriktirdiği harçlıklar tükenince kendine iş aramak için bisikletine binmiş ve gezmeye başlamıştır. İlk gün iş bulamayan Buğra gözleri dolu bir şekilde motel odasına dönerken bir direğe çarpmış ve yere düşmüştür. Bisikleti çarpmadan dolayı parçalarına ayrılmıştır. Buğra'nın düştüğünü gören birkaç kişi koşarak Buğra'nın yanına gitmiş ve bir şeyinin olup olmadığını sormuşlardır. Buğra bisikletinin parçalandığını söylemiş ve ağlamaya devam etmiştir. Jack Russel isimli kişi Buğra'yı kucağına almış ve sakinleştirmiştir. Ardından birlikte yeni bir bisiklet almışlardır. Jack, Buğra'yı çok sevmiş ve gerçek bir babanın verebileceği tüm desteği elinde geldiğince vermiştir. Buğra ise Jack'i öz amcası olarak görmüştür. Bir gün şehirde dolaşırlarken Buğra evden neden kaçtığını Jack'e anlatmıştır. Jack bunu kendi çocukluğuna benzetmiş ve Buğra'nın babasına sinirlenmiştir. Buğra'dan evin adresini istemiştir ve birlikte oraya gitmişlerdir. Jack Buğra'ya MP3 çalar ve kulaklık vermiş, Mirror Park'ta biraz dolaşmasını istemiştir. Buğra en sevdiği yer olan Mirror Park'ta dolaşırken Jack evin kapısını çalmış ve Buğra'nın babasıyla tartışmıştır. Tartışma büyümüş ve en sonunda Jack, Buğra'nın babasını ve üvey annesini silahla öldürmüştür. Silahı sakladıktan sonra Buğra'yı alıp oradan hızlıca uzaklaşmışlardır. Buğra ne olduğunu sorduğunda aldığı cevap ""Başka ülkeye gidiyorlarmış onu söylediler"" olmuştur. Bu olaydan bir ay sonrasında Buğra'nın başka bir amca dediği Gaffar Özaydın, Jack'in ""kendilerince"" yanlış yaptığı bir şey yüzünden Jack'in kafasına sıkıp öldürmüştür. Buğra bu ölüm haberini alınca deliye dönmüştür. Jack'i öldüren amcası Gaffar, kimin öldürdüğünü bilmeyen Buğra'nın bu haline dayanamayıp Buğra'ya ""Bundan sonra senin baban benim, sana ben bakacağım yavrum."" demiştir. Buğra üzgün bir şekilde bunu onaylamıştır. Jack gömülürken Buğra, Jack'in kendisine hediye ettiği Tedd isimli oyuncak ayısını da yanına gömmüştür. Günde 2-3 defa mezarlığı ziyaret eden Buğra bir süre sonra Jack'in sesini duymaya başlamıştır. Gaffar bu durumu fark edince Buğra'yı psikoloğa götürmüştür. Zamanla bu durum azalıp kaybolmuştur. Buğra 12 yaşına geldiğinde Gaffar yaptığını unutamadığı için Buğra'ya bir şey demeden Türkiye'ye gitmiştir. Önce dayanamayıp geri dönmüştür fakat tekrar terk etmiş ve bir daha hiç dönmemiştir. Buğra şehirde tek başına gezerken Jason isimli büyüğüyle tanışmıştır. Onunla biraz vakit geçirmiş ve konuşurken mekanik konusu geçmiştir. Buğra hala iş aradığı için bahsedilen mekaniğe gitmiştir. Mekaniğin patronuyla konuşmuş ve çırak olarak mekanikte çalışmaya başlamıştır. Uzun süre mekanikte çalıştıktan sonra savcı arabasını yaptırmak için geldiğinde Buğra'yı görmüş ve yaşından dolayı çalışmasına karşı gelmiştir. Savcı, Buğra'nın ailesini sistemden aratmış ve ailesinin olmadığını öğrenince onu hızlıca mekanikten alıp Sosyal Hizmetler Yurdu'na götürmüştür. Buğra günlerce yurtta ağlamıştır. En sonunda bir aile Buğra'yı evlatlık almıştır. Buğra 12 yaşından 16 yaşına kadar o aile ile kalmıştır fakat 15 yaşındayken Jason'la olan küskünlük sonucu onun da kendisini bırakacağını düşünerek intihara teşebbüs etmiştir. Yerel aile küçük kızlarının Buğra'nın bu hareketinden etkileneceğinden korkmuş ve Buğra'yla konuşup 16 yaşına bastığında evden gitmesini istemişlerdir. Buğra hiçbir şey demeden sadece onaylamıştır bunu ve eşyalarını toplayıp hastanede tanıştığı doktor ablası Almira'nın yanına gitmiştir. Kalacak yer bulana kadar Almira'nın yanında kalmayı teklif etmiştir Almira'ya. Almira da Buğra'yı çok sevdiği için bu teklifi büyük bir sevinçle onaylamıştır. Almira ablasıyla tekli bank diye adlandırdıklara yere gitmişlerdir. Almira orada Buğra'ya uyuşturucu kullandığını söylemiştir. Buğra ise uyuşturucuyu bırakmak isteyip istemediğini sormuştur. Almira bırakmak istediğini söyleyince Buğra Almira'nın elinden tutup birlikte deniz kenarına inmişlerdir. Almira'ya cebindeki tüm joinleri atmasını söylemiştir. Almira tüm joinleri denize atmıştır. Buğra her gün Almira'nın buraya gelip biraz da olsa join atmasını istemiştir. Almira da bunu kabul etmiştir. Almira, Buğra'nın bu olgunluğundan dolayı çok etkilenmiştir ve Buğra'ya ""Buğra'm oğlum olmak ister misin?"" diye sormuştur. Buğra ilk başta bunu ciddiye almamış ve Almira üzülmesin diye ""isterim"" demiştir. Fakat Almira'nın annelik yapabileceğine inanmamıştır. Başka bir gün tekrardan tekli bankta buluştuklarında evlatlık alma konusu yine açılmıştır. Buğra o an ""ne kaybedebilirim ki bu saatten sonra?"" diye içinden geçirip Almira'yı onaylamıştır. Almira, Buğra'yı resmiyette üstüne almak için önce evlenmesi gerektiğini bildiği için evlenebileceği kişilerin bir listesini çıkarmıştır. Buğra'ya bu listeden kimi istediğini sormuştur. Buğra sen hangisini istiyorsun o önemli demiştir. Teker teker listedekileri elemişlerdir. Son bir kişi kalmıştır. O da David'dir. Almira aslında en başından beri David'i istiyordur fakat Buğra için iyi bir baba olabilir mi onu kestirememiştir. Almira önce Buğra'ya söylemeden David'le bir ilişkiye başlamıştır. David'den emin olunca Buğra'yla David'i tanıştırmıştır. Buğra David'i baba olarak görememiştir ama annesinin mutluluğuna engel olmamak için sesini çıkarmamıştır. Almira ile David evlenmiştir. Aynı evde yaşayan Buğra ve David zamanla birbirlerini sevmeye başlamışlardır. Yine de Buğra David'i abisi olarak görmüştür. Erkeklere ilgi duyan Buğra annesinin mesai arkadaşı olan Ray'e karşı bir şeyler hissetmeye başlamıştır. Fakat Ray eşcinselliğe karşı birisidir. Uzun süre Ray'in imkansızlığından dolayı acı çeken Buğra dayanamayıp okulunu Hollanda'da bitirmeye karar vermiş ve Hollanda'ya gitmiştir. Almira ve David ise Buğra'nın bu uzaklaşmasından dolayı Buğra'ya çok kızmışlardır. Buğra, Hollanda'ya taşındığı ilk günlerde Ray'den zorunlu vazgeçişi nedeniyle çok acı çekmiştir. Eşyalarını bavuluna yerleştirip dönmeyi çokça düşünmüş ama kapıdan çıkacakken vazgeçebilmiştir.. Günlerce evde tek başına ağlamıştır. Ama zaman geçtikçe umduğu gibi Ray'e olan bağı azalmış ve kendi düzenini kurmaya başlamıştır. Bu düzeni tamamen tek başına kuran Buğra, Hollanda'da kimseyle samimiyet kuramamıştır ilk başlarda. Okuldan bir genç, okulun ilk zamanlarında Buğra'yı uzaktan izlemiştir. Buğra izlendiğini fark edemeyecek kadar içine kapanıkken Chad isimli genç, yemekhanede Buğra'nın masasına oturmuş ve Buğra'yla konuşmaya başlamıştır. Buğra, Chad'in sorularına kısa cevaplar vererek tavrını belli etmeye çalışmıştır ama Chad bunun farkına varsa bile yerinden kımıldamamış, Buğra'ya zamanla daha da yaklaşmaya çalışmıştır. Bir süre sonra Buğra da Chad'le sohbetler etmeye, gülüp eğlenmeye başlamıştır. Chad ile Buğra'nın samimiyeti artınca Chad, Buğra'dan hoşlandığını Buğra'ya söylemiştir. Buğra da Chad'le geçirdiği her anı düşündükten sonra ""Neden olmasın ki?"" diye kendine sormuş ve Chad'e hislerinin karşılıklı olduğunu söylemiştir. Ray'e olan ilgisi tam olarak bitmese de eskisi gibi acılar çekmeyecek düzeye gelmiştir. Chad'i gerçekten sevmektedir. Ray'i ise ilk ve imkansız aşkı olarak Chad'e olan sevgisi sayesinde içine gömmüştür. Buğra Hollanda'dayken Almira ve David'in bir çocuğu olmuştur. Zaman geçtikçe Almira ve David Buğra'yı aramamaya, önemsememeye başlamışlardır. Buğra her ne kadar uzak olsalar da bunu fark edebilmiş ve başından da tahmin ettiği gibi sonuçlanmıştır. Yine birileri Buğra'yı bırakmıştır. Fakat Buğra bu duruma üzülmemiştir çünkü Hollanda'ya taşınırken verdikleri tepkiden sonra asla onlara güvenerek yaşamına devam etmemeye karar vermiştir. Zaman geçtikçe Chad'le Buğra'nın arası bozulmaya başlamıştır. İkisinin de bazı hareketleri artık gözlerine batmaya başlamıştır. Zamanla birbirlerinden bıkmış ve uzaklaşmışlardır. Bu uzaklaşma da büyük bir kavgaya neden olmuş ve ayrılmışlardır. Bu ayrılıktan sonra Buğra Hollanda'da kalmak için sebep bulamamış ve tekrar Los Santos'a dönmek için öz babasından kendisine miras kalan Mirror Park karşısındaki harabe evi satmış ve Santos'a dönüp otele yerleşmiştir. Eskiden tanıdığı kimseye haber vermemiştir. Yeni bir başlangıç için şehrine geri dönmüştür."

Galeri

Advertisement