NT Community Wikia
Advertisement

Blaine County Sheriff Office, Los Santos Polis Departmanı ve San Andreas State Police ile birlikte şehrin güvenliğini sağlayan kolluk kuvvetidir. Birlikte yasanın yerine getirilmesini ve uygulanmasını sağlarlar.

Komuta Zinciri

  • High Command departman yönetimini sağlar.
  • Diğer rütbeler sırasıyla: UnderSheriff, Lieutenant, Sergeant, Sr.Deputy, Deputy şeklinde devam eder.
  • Deputy yani sheriff memurlarının rozet numarası 3 ile başlar (3xx şeklinde).
  • Cadet sheriff'lerin rozet numarası ise 5 ile başlar (5xx şeklinde). Terfi ettiklerinde ise bu sayı 3'e döner.

Rütbeler

Rütbe Nişan Notlar
Sheriff

Sd1.png
Departman yönetimi
UnderSheriff

Sd2.png
Departman yönetimi
Captain
Sd3.png
Saha içini ve devriye birimlerini yönetir. Departman yönetiminde büyük rol oynamaktadır. High Command olarak görev dağılımının yapılmasını sağlar.
Lieutenant
Sd4.png
Üst rütbelerinden gelen emirleri uygular ve uygulatılır.
Sergeant

Deputy

Sd5.png
Üst rütbelileri kişilerden verilen emirleri uygular, uygulatır. SEG programına dahil olabilir, alt rütbelilerini eğitmekle yükümlüdür.
Corporal

Deputy

Üst rütbelilerinden edindiği bilgileri SEG birimlerine ve akademi öğrencilerine öğretmekle yükümlüdür.
Senior Deputy
Sd6.png
Sahada edindiği bilgileri alt rütbelerine aktarır. Genel olarak eğitimlerle yükümlüdür
Deputy III
Sd7.png
Kendini belirli operasyonlarda ve görevlerde kanıtlamış ve deneyimli polis denebilecek düzeye yaklaşan rütbedir. Deputy I-II rütbesinden çok bir farkı yoktur sadece daha deneyimli denilebilecek deputydir.
Deputy II BCSO kariyerindeki ikinci basamaktır. Taktikler, ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.
Deputy I BCSO kariyerindeki ilk basamaktır. Taktikler, ateşli silahlar ve araba sürüşü konusunda eğitilmişlerdir.
Solo Cadet Tekli devriye iznine sahiplerdir.
Cadet Departman içerisinde staj görürler, öğrenmekle yükümlüdürler.
Academy

Sertifikalar

Sertifika Rozet Rütbe Gereksinimi Not
K9 K9cer.webp Deputy I Yüksek eğitimli polis köpeklerine ortaklık yapmayı sağlar.
Uçuş Eğitimi Sertifikası Ucuscer.webp Deputy I Departman İhtiyacı durumlarında helikopter pilotluğu yapmasına izin verir.
Saha Eğitim Görevlisi (FTO) Segcer.webp Snr. Deputy Akademi personellerinin eğitimlerini ve durumlarını değerlendirir.
DOC Doccer.webp Deputy I Yargı Tarafından hükümlü kişilerin hapis durumlarını denetlemeyi sağlar.
Motorlu Polis Birimi Mpbcer.webp Deputy I Envanterde Kayıtlı olan iki veya üç tekerli kara araçlarını sürmeyi sağlar.
HSU HSUDemon.png Deputy I Los Santos şehrinde bulunan import ve özel üretim araçlarla aynı zamanda şehrin belli noktalarında trafik denetlemesi yaparak vatandaşlarla ilgilenen birimdir. HSU yüksek hız birimi olarak bilinir ve patrol araçlarının yanında özel polis araçlarını kullanan ve departmana yardımcı olan birimdir.

Blaine County Sheriff Office Üyeleri

Blaine County Sheriff Galeri'

Departman Araçları

Advertisement