NT Community Wikia
Advertisement
Berk Aydemir karakteri LETBEHUNT tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

Berk Aydemir, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Özgeçmiş

Babası büyük bir reklam şirketinin CEO'su olan Berk 1998 yılında İzmir'de dünyaya gelmiştir. Annesini hiç tanıma fırsatı yakalayamamış, henüz 6 aylıkken bir trafik kazasında onu kaybetmiştir. Durumu gayet iyi bir ailede dünyaya gelmiş ve tüm hayatını bir başına sokaklarda okuldan tanıştığı arkadaşlarıyla geçirmiştir bunun sebebi ise babasının çok umursamaz olması ve işlerinden başka bir şey görememesidir. Anne sevgisinden ve ilgiden uzak büyüyen Berk hayatın tüm zorlukları ile başa çıkmayı erken yaşlarda öğrenmiştir. Çocukluğu boyunca sokakları gözlemlemiş, hayatın tüm zorluklarını genç yaşlarında yaşayarak öğrenmiştir. Henüz 16 yaşında babası iflas eden Berk bulunduğu okuldan bir devlet okuluna geçmiştir ve babasının onu babaannesine bırakması sonucu hayatına burada devam etmiştir. Durum şartlarından dolayı birlikte yaşadığı ailesi geçim sıkıntısı çekmeye başlamıştı, Bir süre babaannesinin devlet tarafından aldığı maaş yetmemeye başlamış ve babaannesi de akciğer kanserine yakalanmıştı. Kanserin ilaçları ve tedavi yöntemleri çok pahalı geldiğinden ve babası da iflas ettiği için herhangi bir para gelirleri olmadığı için yoksulluk çekmeye başlamış hatta bazı geceler aç yattıyordu.Bu durumlar kendisini fazlasıyla yoruyor ve artık bir işe yaramak istiyordu.Sürekli kendi kendine şunları diyordu "Artık bir işe yaramam gerekiyor,tüm ailem gözümün önünden gitti.Babaannemi de kaybedemem" Bir süre hem okulunu okuyup hem de part-time çalışabileceği bir iş arayışına girmişti. Ancak hem okulunu okuyup hemde güzel bir iş bulamamıştı.En sonunda elindeki en kötü şansı değerlendirip bir tamirciye girmişti.Çalıştığı tamirci güzel ve düzenli müşterileri vardı ancak patronu ona güzel maaş vermiyor ve bu Berk'in fazlasıyla canını sıkıyordu, eve kan ter içersinde dönen Berk verdiği emeğin karşılığını alamadığı için fazlasıyla sinirli ancak başka şansı da yoktu. Bir gün çalıştığı tamirciye honda civic 2014 eco elegance markalı bir araba gelmişti, araç stok değildi. Abartı modifiye, motor güçlendirilmesi ve üstüne sticker yapıştırılmıştı. Bu Berk'in ilgisini çekmişti, direk arabanın üzerine koşmuş ve sahibiyle konuşmaya başlamıştı. Konuştuğu kişinin ismi Bülent Yılmaz'dı, arabanın sahibi lastiğine çivi girdiğini ve yamalanması gerektiğini söyledi ve Berk hızlıca lastiği onarmıştı. Berk'in bu hevesle çalışması ve mutlu olması Bülent'i etkilemişti ve Berk'in yanına yaklaşıp "Bana küçüklüğümü hatırlatıyorsun" dedi ve Berk'e bir kağıt uzattı, kağıdın içerisinde bir konum, tarih ve numara mevcuttu. Zamanı geldiğinde burada ol diye kendisine belirtti, Berk'e 200 TL bahşiş verdi. Berk bu süreç içersinde hem babaannesine bakıyor hem de okuluna devam ediyordu, ancak mentali ve vücudu yaşına göre fazla çalışmasından dolayı yorgun düşmüştü ve okulunda başarılı olamıyordu .Bir süre daha böyle devam etti ve Bülent'in verdiği kağıttaki tarihi bekliyordu. Tarih artık gelmişti konuma gittiğinde birden fazla modifiyeli araçlar görmüştü, numarayı aradı ve açan kişi Bülent'ti, buluştuktan sonra Bülent ona şöyle bir teklif yaptı. "Aptal bir tamircide çalışmak mı yoksa yarışarak ve eğlenerek para kazanmak mı ?" Berk düşünmeden teklifi kabul etti ve işinden ayrıldı.Yarışacağı arabayı Bülent ona sağlamıştı ,kendi civic'ini veriyordu. Her 2-3 gecede 1 yarışlara katılıyor ve para kazanıyordu. Babaannesinin tedavi masraflarını ödüyor ve cebine de para kalıyordu.Bu süreçte okuduğu liseden mezun oldu ancak yarışlar ona daha tatlı geldiği için üniversite sınavına girmek istememişti. Babaannesinin hastalığı 3.evreye geçmişti ve her ne kadar para verse de tedaviler onu iyileştirmemeye başlamıştı. Bir gün gene yarışırken telefonuna bir çağrı gelmişti, çağrıyı açtıktan sonra "Berk bey başınız sağolsun babaaanneniz daha fazla dayanamadı ve vefat etti" Berk bunu duyunca direk arabayı sağa çekti, gözleri fal taşı gibi açılmıştı ve hala olana inanamıyordu. Hastaneye gittiğinde babaannesinin cesedini görmüştü ve yıkılmıştı. Bu süreçte Bülent ona fazlasıyla destek oluyordu. Berk ne zaman evine gitse gittiği evde babaannesinin silüyetini görüyor ve kendisini kötü hissediyor .Artık görmemek için kaldığı evini sattı ve Bülent'in yanına yerleşti, Bülent bekar bir şekilde yaşamını sürdürüyordu. Birlikte takılıyorlar, içiyorlar ve gülüyorlardı. Bülent Berk'i artık oğlu gibi görmeye başlamıştı. Bir gün büyük bir ödüllü yarış düzenlendi ve Bülent ve Berk birlikte katıldılar, yarışta 5 kişi vardı ve fazlasıyla çekişmeli gidiyordu. Bülent Berk'in co-pilot luğunu yapıyordu ve gayet iyi devam ediyorlardı. Finish çizgisine toplam 4 nokta kalmıştı ki yolda giderken Berk'in önüne bir çocuk atladı ve Berk çocuğu ezmemek için arabasını sert bir şekilde sağa kırdı, bu esnada kaza yaptılar ve araçları benzin akıtmaya başladı.Berk hızlıca arabadan çıktı ve geriye doğru koştu. Berk güvenli bir yere geçtiğinde Bülent'in yanında olmadığını farketti ve uzaktan gördüğünde bilincinin kapalı olduğunu farketti. Yanına doğru koşarken aracın motorunun yandığını gördü ve yaklaşmadı, yardım diye bağırıyor ancak kimse onun yardımına yetişemiyordu. Bir süre sonra araç patladı ve Bülent'in cesedi kömüre dönmüştü ve paramparça olmuştu. Berk o esnada gözlerine inanamıyordu, tüm hayatı gözünün önünden geçmişti. Artık bu şehir ona fazlasıyla acı hatıra bırakmıştı. Artık bu şehirde yaşamak istemiyordu. Bülent'e güzel bir cenaze yaptı ve son kalan parasıyla Los Santos'a bilet aldı, uçuş tarihinin gelmesini havaalanında bekliyordu.

Galeri

Advertisement