NT Community Wikia
Advertisement
Berat Demir karakteri Rea tarafından oynanmaktadır.

Berat Demir

Genel Bilgiler

Berat Demir, Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Öz Geçmiş

28/09/2000 Doğumlu olan Berat Demir gözlerini Türkiye'nin Denizli ilçesinde gözlerini açmıştır. Berat'ın anne ve babası belediye de çalışan memurlardır Berat memur çocuğu olduğu için bir çok çocuktan daha şanslı ve her istediğini neredeyse elde edebilen bir çocuktu Berat'ın kardeşi olmadığı için hep tek büyüdü ve evde kendine kağıttan tahtadan plastikten oyuncaklar arabalar yaparak onları arkadaşı ve kardeşi olarak benimsedi. Berat lise yıllarındaydı hala oyuncuklar arabalar yapmaya devam etti yeni arkadaşlarla tanıştı onlara oyuncak nasıl yapılır araba nasıl yapılır öğretti 5 kişilik bir arkadaş grubu olan Berat her gün neredeyse 7 tane oyuncak yapmayı başardılar bunları satmaya karar verdiler satma kararını babasına ileten Berat olumlu yanıt alınca çocukların veya oyuncak alacak kişilerin nerede olacağının araştırmasını yaptı. Araştırmasını bitiren Berat ilk başta çocuklara satmaya karar verdi arkadaşlarına bunu söyleyen Berat satılacak olan oyuncaları toplayıp arkadaşları ile birlikte parka doğru yola çıktı Beratgil satışın ilk gününde toplam 50 tl kazanmışlardı her gün devam eden satışlar parkın karşısında duran oyuncakçının işini azaltmışlardı. Oyuncakçı Beratgili kıskanıyor ve satış yapmamalarını istediği için Beratları sıkıştırdı ve onlardan burada bir daha satış yapar iseniz onları döveceğini söyleyip tehdit etti. Beratgil buna aldanmayıp satış yapmaya devam ettiler oyuncakçı bunu görünce çılgına döndü oyuncakçı Beratlara doğru yaklaştığında Beratlar kaçmaya başladı ama Berat bir taşa takılıp düştü ve oyuncakçıya yakalandı oyunçakcı bağırarak ben size burada bir daha oyuncak satarsanız döverim demedim mi dedi. Berat çatallaşan bir ses tonuyla evet cevabını verir vermez oyuncakçıdan ilk yumruğunu yedi canı acıyan Berat bağırarak yardım istedi ama etrafta kimseler yoktu oyuncakçı Beratı baya bir dövdükten hırpaladıktan sonra sana yeter bu ders olsun bir daha gelirsen çok daha kötüsü olur deyip Beratın yakasından tutup yola fırlattı. Berat sarsıla sarsıla eve döndü Berat'ın yüzü kan içerisinde gören annesi şoka girdi hemen annesi babasına haber verdi ve babası hızlı bir şekilde eve gelip Beratdan olan biteni anlatmasını istedi Berat her şeyi anlattı. Babası artık Berata oyuncak yapmayı ve arkadaşlarıyla buluşmayı yasakladı. Babası Berat'ı de alıp polis karakoluna gidip oyuncakçıdan şikayetçi oldu ve dava açtı dava görüldü Beratlar davayı kazanıp 50000tl tutarında bir tazminat aldılar .Üniversite sınavı Berat için yaklaşmıştı ve çok çalışıyordu üniversite sınavı gelmişti. Berat sınavı bitirip çıktı sınavdan yaklaşık 1.5 ay sonra sonuçlar açıklandığında İTÜ Mimarlık kazanmıştı ailesiyle birlikte sevinen Berat bir yandan hala oyuncak yapımı düşünüyordu .Artık Berat üniversitedeydi yeni arkadaşlar edindi çok kaliteli zamanlar geçirdi bir gün dikkatini çeken bir oyuncakçıya girdi ve adamla konuşmaya başladı dükkandaki her şey el yapımıydı Berat adama bende lise yıllarımda oyuncuklar yapıyordum ve satıyordum dedi adam ne güzel dedi peki şuan neden yapmıyorsun dedi Berat olan bitenleri adama anlattı adam Berata bir nasihat verdi ne yaparsan yap ne kadar üniversite okursan oku sevdiğin mutlu olduğun işleri yap dedi. Berat adamdan bu nasihati alınca babasından tazminatta kazandığı 50000 tl'yi aldı ve kendine küçük bir dükkan alıp orada oyuncak yapıp satmaya başladı. Satışları iyi gidiyordu Berat para kazanmaya başlayınca üniversiteyi bıraktı oyuncakcılık işlerine ful konsantre olup devam etti işleri büyüten Berat artık Türkiye'de yaşamak istemiyordu ailesine yaşamak istemediğini ve Los Santos'a gitmek istediğini orada daha iyi işler yapabileceğini söyleyip onlardan izin istedi ailesi izni verdi Berat oyuncakçı dükkanını kiraya verip hemen kendine bir pasaport çıkartıp ardından Los Santos'a gitmek için vize talebinde bulundu.

Arşiv

Galeri

Klipler

Advertisement