NT Community Wikia
Advertisement
Aj Clayton JR. karakteri perry tarafından oynanmaktadır.

Ateş Kara

Genel Bilgiler

Ateş Kara Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Öz Geçmiş

18 Temmuz 1995 doğumlu Aj Clayton JR. A.B.D.’de, Oklahoma Şehri’nin Creston Hills semtinde Afro-Amerikan bir çiftin çocuğu olarak dünyaya gözlerini açtı. Aj özgür bir ruha sahipti, yürümeye başlamasından beri sanki kanatları varmışçasına sokaklarda koşturan bir çocuktu. Diğer çocukların aksine evde oyuncaklarıyla oynayıp, televizyon vesaire izlemek yerine dışarıda sosyalleşmeyi daha çok severdi. Zamanla dışarıda geçirdiği vakit evde olduğu vakti geçtiği için ailesini gitgide daha az görmeye başlamıştı. 8’li yaşlarından 10’lu yaşlarına kadar gayet sosyal bir karakteri vardı, hatta o yaşlarda özellikle okuldan kendisine birçok arkadaş, dost edinmişti. En sevdiği dostları, aynı zamanda ilkokul arkadaşları olan Noah ve Austin idi. Dostlarının ona verdiği güven duygusu onun en sevdiği şeylerden birisiydi, arkadaşlık ilişkilerine fazlasıyla değer verirdi, birbirlerini korurlardı. Aj 11 yaşına basıp ortaokula başlayacaktı ki, bir gün eve babasının yerine büyükbabasının gelip babasının ölüm haberini aldı. Mekanikte çalışırken bir iş kazasına maruz kalan James Clayton, çabalara rağmen hayata tutunamamıştı. Daha önce hiçbir sevdiğini ebediyen kaybetme tecrübesini edinmemiş, bunu en yakını olan babasından tadınca ne tepki veremeyeceğini bilemeyen Aj, artık o saatten sonra normal halinden biraz daha içine kapanık birisiydi. Her ne kadar babasıyla sımsıkı bağları olmasa da bu ayrılık onu derinden yaralamıştı. Bu ani kayıp ile birlikte, ismini aldığı dedesiyle daha da yakınlaşmıştı. Babasının kaybından sonra annesine daha farklı, korumacı bir gözle bakıyordu Aj. Boş zamanlarında dedesinin mekaniğinde çalışmaya başladı. Dede ve torun gayet iyi anlaşırlar, beraber eğlenirlerdi. Babasının yokluğunda dedesi Aj, ona ilaç gibi gelmişti, yokluğunu, o acı kaybını olabileceğinden daha kısa sürede unutturmuştu. Liseye doğru adım adım yaklaşırken Aj sokaktaki hayata gittikçe daha da adapte olmuş, tam anlamıyla sokağın içinden birisiydi. Lisede derslerine çalışmayan, ders sırasında camdan dışarı bakan ve sınıfını zar zor geçen bir tipti. Okul hayatını sevmediğinden ailesinden rica edip öğrenim hayatına 18 yaşına kadar uzaktan devam etmek istedi. Annesi ayrı kaldıkları evi bırakıp yaşı bayağı ilerlemiş olan büyükanne ve büyükbabanın evine taşınmıştı, boş kalan evde Aj yaşıyordu. Yıllar aynı şekilde rutin bir halde devam ediyordu. Yaşı neredeyse 24’e kadar basan Aj’in içinde bıkkınlık vardı. Bu rutin düzen onun canını çok sıkmıştı, neredeyse her gün her saat aynı şeylerin olmasından sıkılmıştı. Özgür ruhu onu yeni şeyler yaşamaya, kanatlanıp uçmaya itiyordu. Bu sıkkınlığını geçirmek için alkol ve ot kullanmaktan çekinmiyordu. Kafasındakini uygulamak, yani başka yerlere açılmak hatırı sayılacak derecede maddi ve manevi bir yük gerektirirdi. Aj kafasına koyduğunu genellikle yapardı, özellikle yapamazsın derlerse kesin yapardı. Ailesiyle bir akşam yemeğinde bunları anlattı. İnternetten bir araştırma çabasına girip Los Santos’u gözüne kestirdi. Canlı, sosyal bir şehir tam onun isteklerini karşılar seviyedeydi. Beraber gitme teklifini şu ana kadar hiç ayrılmadığı Austin ve Noah’a da iletti. Cevabı tam net olarak alamadıysa da onları geride bırakmak zorunda kalacaktı. Sabaha karşı bavulunu topladı ve taksiye atladı ve havalimanının yolunu tuttu. Yaklaşık 1 ay önce aldığı Los Santos uçak biletiyle uçağa doğru adımlarını attı.

Meemsss..

Galeri

Klipler

Advertisement