NT Community Wikia
Advertisement
İmkan Vermez karakteri Blade_ai tarafından oynanmaktadır.

İmkan Vermez

Genel Bilgiler

İmkan Vermez Los Santos şehrinde yaşayan bir sivildir.

Öz Geçmiş

İmkan İstanbul / Gazi Osman Paşa'da yaşayan eli yüzü düzgün olan bir ailenin çocuğudur. Küçüklüğünde kötü bir arkadaş çevresiyle büyüyüp hep onlara uyarak devam etmiştir. Babası onu döve döve bir hal olmuş fakat ıslah edememiştir. Aksiyona olan aşkı onu asla bu yoldan döndürmeyecektir. 17 yaşlarında hep babasının arabasını kaçırarak düzenlenen yasadışı yarışlarda boy göstermiştir. Genellikle başarılı olan İmkan bir o kadarda düzkontakladığı arabalarda sorun yaşıyordur. Aksiyonu seven İmkan genellikle korkusuna yenik düşmez fakat zorlandığı zaman bir işi bırakabilir. Arkadaş gazıyla çalışan İmkan küçükken sanayide çalışıp arabalar hakkında çoğu şeyi öğrenmiştir. Serdar Yüce ile tanıştığında karakter gelişme sürecine girmiştir. Kötü bir geçmişi olan İmkan Los Santosta ilk çatışmasını deniz kenarında yedikleri pusuda 2 kişiyi indirerek sonlandırmıştır. Sonrasında polislerin ona karşı kötü tutumu sonucunda polislere olan saldırıları başlamıştır. Serdar ve İmkan yanına Aytekin ve Kuzey'i alarak 'HAY AKSİ' adı verilen ekibi kurarak illegal işlerine devam etme kararı almıştır. Serdar ve İmkan'ın eski dostu olan Ogi onların legal yüzüdür aslında tüm ekipmanları Ogi sağlamaktadır. Sonrasında Serdar ekibe yeni insanlar katmak istemektedir. Meriç ile konuşur onu ekibe katar. Kuzey ve İmkan bir gün gymde tanıştığı Poyraz Yücel'i gözüne kestirir. Poyrazda cevher gören Kuzey onu geliştirmek için yanına alır. Birlikte birçok terörizm ve cinayet suçları olan ekip bu günlere gelir. Kuzey bir süreliğine İstanbul'da simitçi işletmeye gider ekip eksik kalır. Bir süre sonra Ogi ve Eva tanışır sonrasında Eva'nın potansiyeli olduğunu düşünen ekip onuda işlere katar.Bir süre sonra İmkan hayatının aşkı Duru Çiçek ile tanışır fakat İmkan hayatında ilk kez aşık olduğu için salağa döner ne yapacağını şaşırır ve ayak uyduramaz. Zamanla Duru’ya alışır ve onunla vakit geçirmeye başlar. İmkan seyahatlerinden birinde Tarhan ile tanışır ve ekipten çoğu kişi ayrılır. Yalnızlığıda tadan İmkan çoğu kişi ile işe girmeye çalışır fakat uyum sağlayamaz. Serdar, İmkan ve Ogi yalnız kaldıkları bu sürede yeni kişileri kendi ekiplerine adapte etmeye çalışır. Sadece ekip değil bir aile oluşturur bu günlere gelerek Los Santos'taki yaşamlarını sürdürmeye devam ederler.Son zamanlarda İmkan eski uğraşı olan yarışlarda bolca kez boy gösterir. Yarışlar ve araçlar konularına çok ilgilidir.

Klasör İmkan

Meemsss..

Galeri

Klipler

Advertisement