NT Community Wikia
Advertisement
İbrahim Tekin karakteri Vefa tarafından oynanmaktadır.

Genel Bilgiler

İbrahim Tekin, San Andreas State Police bünyesinde Senior Sergeant Trooper rütbesinde görev yapmaktadır. Rozet NO #221

Özgeçmiş

İbrahim Tekin, akademi öğrenciliğinden mezun olduğuktan sonra Los Santos şehrine gelmiş tatlı bir insandır. İbrahim 17 Haziran 1997 tarihinde İstanbul ilinde dünyaya gelmiştir. Babası erken yaşta bıraktığından dolayı hayatında baba rolü oynayan kimsesi olmamıştır. Yaşamında belli bir yere kadar kendisine annesi bakmıştır.Bu yüzden olgun davranışlardan "biraz" uzaktır. İbrahim küçüklüğünden beri havalı olduğunu düşünüp havalı olamayan bir çocuk olmuştur. Derslerinde başarısız ve arkadaş edinmede sorunlar yaşamıştır. Bunun en büyük sebeplerinden bazıları dikkat eksikliği olması ve tuhaf olan yerlerde, streslenince işi dalgaya vurmasıdır.Ama bu dikkat eksikliğinin artısı, fark edilmeyen küçük şeyler fark edebilme yeteneğidir.İbrahim'in çocukluğundan beri en büyük hayali dedektif olmak ve babasını bulmaktır. İlerleyen zamanlarda annesinin "5." yeni baba adayından sonra bir tanesinin önerisiyle polis akademisine başvurmuştur. Bu geçen 5 sene boyunca iyice çalışıp hayalini yani polis olmayı gerçekleştirmek için çabalamıştır. Mezun olduktan sonra Los Santos'a tayini çıkan İbrahim burada memur olmak için akademik başvurusunu yapmıştır.

Rütbe Terfi-Tenzil

Rütbe Nişan Not Tarih
Cadet x Cadet Terfi edildi. -
Solo Cadet x Solo Cadet Terfi edildi. -
Officer x Officer'a Terfi edildi. 08.02.2022
Senior Officer
SeniorOfficer.png
Senior Officer Terfi edildi. 27.02.2022
Corporal
CorporalLSPD.png
Corporal Terfi edildi. 28.03.2022
Sergeant
Sergeantt.png
Sergeant Terfi edildi. 18.05.2022
Senior Sergeant
Cavus2.png
Senior Sergeant Terfi edildi. 27.03.2022

Galeri

Advertisement